اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع):

اتصال سپاه با بدنه روحانیت نتایج چشمگیری داشت

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) گفت: سپاه پاسداران به برکت اتصال و ارتباط دائم با روحانیت، تاکنون در زمینه‌های مختلف به نتایج چشمگیری دست یافته است.

اتصال سپاه با بدنه روحانیت نتایج چشمگیری داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام‌ سید احمد حسینی، ظهر امروز در مراسم دیدار جمعی از فرماندهان و معاونان سپاه امام رضا(ع) با آیت‌الله مکارم شیرازی در مجتمع فرهنگی امام صادق(ع) اظهار کرد: سپاه پاسداران امام رضا(ع) برنامه‌های ویژه و مرتبی را برای دیدار با روحانیون و مراجع عظام پیش‌بینی نموده تا از این طریق پاسداران خود را با مبانی دینی بیشتر و بهتر آشنا کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: سپاه پاسداران همواره مورد عنایت بنیانگذار کبیر انقلاب بوده و بعد از ایشان نیز، مقام معظم رهبری و همچنین مراجع عظام، توجه ویژه‌ای به سپاه پاسداران دارند.

حسینی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در بخش سازندگی کشور بسیار فعال است و بسیج روحانیون سپاه پاسداران نیز، در بخش سازندگی معنوی فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

وی تاکید کرد: علاوه بر این سپاه پاسداران در تامین امنیت مناطق شرق کشور، نقش بسیار خطیری را بر عهده دارد و به فضل الهی پس از استقرار سپاه در این منطقه، میزان ناامنی بسیار کاهش یافته و در سال گذشته، هیچ ناامنی خاصی در این منطقه مشاهده نشد.

حسینی بیان کرد: در حال حاضر بخش عمده‌ای از تامین امنیت در مناطق شرقی کشور، توسط نیروهای بومی همان مناطق انجام می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: در برنامه‌های مربوط به حفظ قرآن و همچنین بصریت‌افزایی پاسداران نیز، اقدامات بسیار مناسبی انجام شده است.

حسینی ادامه داد: سپاه پاسداران به برکت اتصال و ارتباط دائم با روحانیت، تاکنون در زمینه‌های مختلف به نتایج چشمگیری دست یافته و در آینده نیز این ارتباطات گسترش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول