اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه قزوین:

اطاعت از ولی فقیه موجب عظمت سپاه شده است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: اطاعت از مقام معظم رهبری در همه ابعاد سبب شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عظمت و شکوه بی‌نظیری برسد و برای همیشه جاودانه بماند.

اطاعت از ولی فقیه موجب عظمت سپاه شده است

حبیب‌الله وفاپور به مناسبت گرامیداشت هفته پاسدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول 33 سال انقلاب توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و در این راه مقدس هزاران شهید، جانباز و آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی تصریح کرد: محوریت هفته گرامیداشت هفته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران میلاد امام حسین (ع) است و این ابتکار ارزشمند بنا به نظر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) انجام شد.

این مسئول ادامه داد: انتخاب هفته پاسدار از سوی امام راحل (ره) انتخاب بسیار شایسته‌ای بود، چرا که نشان‌دهنده نگاه عمیق امام خمینی (ره) به این نهاد مردمی بود.

وفاپور خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) با همه خانواده، اصحاب و یاران خود وارد جنگ با دشمن و پاسداری از اسلام، ارزش‌های دینی و انسانی شدند و این مهم یکی از دلایلی است که امام خمینی (ره) این روز را روز قدردانی از مقام پاسدار قرار داد، چرا که پاسداران در طول هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی‌ها و مقاومت‌های خود در مقابل دشمنان نظام ایستادگی کرده و ادامه دهندگان مکتب عاشورا هستند.

وی یادآور شد: امروز امام حسین (ع) الگوی مجسم پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد و این مهم سبب شد تا این نیروهای ارزشمند نظام در تمام عرصه‌ها علمی و نظامی به پیشرفت دست پیدا کنند.

سپاه با همه ظرفیت از نظام حفاظت می‌کند

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه توان و ظرفیت خود به دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، ارزش‌های دینی و انسانی می‌پردازد و در اجرای این امر مهم کوتاه نمی‌آید.

این مسئول تشریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس دفاع از نظام، ارزش‌های دینی و انقلابی را به اثبات رسانده و در این مسیر ارزشمند جان خود را فدای اسلام کردند و راه سرخ اباعبدالله حسین را ادامه دادند.

وی نقش نیروهای سپاه پاسداران را در عرصه جنگ نرم بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عرصه نبرد فرهنگی که بسیار سخت و دشوار است، مانند هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان اسلام ایستاده‌اند و هرگز به آنها اجازه پیشروی نخواهند داد.

ناامیدی در چهره دشمنان دیده می‌شود

وی با اشاره به اینکه امروز در چهره دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نا امیدی عمیقی دیده میشود، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خیال خود فکر می‌کردند در جنگ نرم می‌توانند پیشروی کنند، اما آنها با ذلت و خواری در این جنگ نیز شکست را پذیرفته‌اند.

وفاپور در خصوص دلایل پیشرفت‌های گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری توانسته است در همه عرصه‌ها به پیشرفت برسد و این پیشرفت‌ها حیرت دنیا را در بر داشته است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تاسیس تاکنون در عرصه‌های مختلف  دفاعی، سیاسی، اجتماعی و جنگ سایبری خدمات بسیاری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه کرده و این مهم موجبات سربلندی مردم شریف ایران اسلامی را در سطح جهان فراهم کرده است.

این مسئول یادآور شد: امروز دشمن با استفاده از برترین امکانات و بیشترین هزینه‌ها قصد فریب جوانان مسلمان ایران اسلامی را دارد، اما آنها غافل از تقوا و ایمان در بین جوانان هستند و اهداف شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرگز محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول