اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه بیت‌المقدس کردستان:

سپاه خاکریز نفوذناپذیر انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه بیت‌المقدس از سپاه به عنوان خاکریز نفوذناپذیر انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات و هجمه‌های مختلف دشمنان نام برد.

سپاه خاکریز نفوذناپذیر انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌السلام محسن حیدریان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه شهرستان بانه اظهار کرد: سپاه به عنوان شجره طیبه انقلاب در هر زمان و موقعیتی برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های الهی آن آماده بوده و هیچ تند بادی قادر به تکان دادن آن نیست.

به گفته وی، سپاه پاسداران در حقیقت یک اصل ریشه‌دار در تار و پود انقلاب اسلامی است و دفاع از کشور، تثبیت نظام، حاکم کردن ارزش‌ها، ایجاد وحدت و امنیت و مقابله با انواع تهدیدات داخلی و بیرونی در کارنامه آن می‌درخشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه بیت‌المقدس کردستان پشتیبانی از اصل ولایت به عنوان بزرگترین پشتیبان انقلاب را مهم‌ترین رسالت‌ سپاه پاسداران دانست و گفت: نام سپاه با انقلاب عجین شده و در هر شرایطی که انقلاب اسلامی مورد هجمه دشمنان قرار گیرد سپاه وارد می‌شود.

وی انعطاف‌پذیری را از بارزترین ویژگی‌های سپاه دانست و افزود: سپاه همواره خود را با شرایط موجود تطبیق داده و برای خدمتگزاری در هر زمان و مکانی آمادگی لازم را دارد.

به گفته حجت‌الاسلام حیدریان، سپاه همیشه در برابر تهدیدات و یا وضعیت بحرانی کشور آماده و به روز بوده و هیچ زمانی در این مسیر دچار ایستایی نشده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: سپاه در مقابله با تمامی هجمه‌های سخت، نیمه‌سخت و نرم دشمنان به بهترین شکل ممکن عمل کرده و می‌کند.

وی با اشاره به هجمه‌های متعدد دشمنان علیه سپاه پاسداران افزود: دشمنان به خوبی می‌دانند سپاه پاسداران در مسیر وظیفه ذاتی دفاع از انقلاب هیچ‌گاه شانه خالی نکرده و این زمینه دشمنی با این نهاد انقلابی را بیشتر فراهم کرده است.

به گزارش فارس، وی از پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان طلایه‌داران جهاد شهادت نام برد و افزود: ایثار و جانفشانی هزاران سردار و پاسدار شهید مومن و انقلابی در طول بیش از سه دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی، سدی نفوذناپذیر در برابر تهدیدات، تهاجمات و توطئه‌های دشمنان ایجاد کرده است.

به گفته مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ولایت‌مداری و مقاومت و پایداری پاسداران بر حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی از ویژگی‌های ممتاز پاسداران است و این مهم موجب حفظ جایگاه ارزشی و مردمی سپاه انقلاب اسلامی شده است.

وی در ادامه حملات دشمنان خارجی و داخلی به سپاه را نشان از جایگاه و تاثیرگذاری این نیرو به عنوان مانعی در مقابله با توسعه‌طلبی و یک‌جانبه‌گرایی خواند و تصریح کرد: با وجود این حملات و کم‌لطفی‌های برخی‌ها، سپاه همچنان سرزنده و مقتدر وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دهد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت‌السلام رسول علیخانی، حجت‌الاسلام محمد پنجی به عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه شهرستان بانه معرفی شد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول