اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان تاکید کرد

استفاده از توانمندی‌ موسسات مردم‌نهاد در اجرای برنامه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان بر ضرورت استفاده از توانمندی‌های موسسات مردم‌نهاد در اجرای برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد.

استفاده از توانمندی‌ موسسات مردم‌نهاد در اجرای برنامه‌ها

موسی متوسلین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: ضروری است اطلاع‌رسانی‌های لازم از طریق رسانه‌ها برای فعالیت این نهاد در زمینه فعالیت‌های مختلف صورت گیرد.

وی با اشاره به فعالیت مطلوب انجمن‌های حمایت از بیماران کلیوی، حمایت از بیماران سرطانی، ام اس، تالاسمی و اعصاب و روان تصریح کرد: ضروری است اقدامات این موسسات و نهادهای مردم‌نهاد به عنوان الگو به جامعه معرفی شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه از ظرفیت انجمن‌ها و موسسات مردم‌نهاد در سال جاری استفاده می‌شود، افزود: ضروری است فعالیت‌های تاثیرگذار و مطلوب این نهادها در جامعه ارائه شود.

وی موسسه روزبه زنجان را از دیگر موسسات مردم نهاد موفق در استان زنجان عنوان کرد و گفت: این موسسه در زمینه کمک به خانواده‌های آسیب‌پذیر فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

متوسلین با بیان اینکه با فعالیت چنین موسساتی مشکل مردم به دست خود مردم حل می‌شود، تصریح کرد: اقدامات این موسسات در استان مطلوب بوده و ضروری است فرهنگ‌سازی مناسبی برای افزایش فعالیت‌ این نهادها صورت گیرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان یادآور شد: یکی از سرفصل‌های قانون بودجه سال جاری توسعه منطقه‌ای کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون بودجه سال جاری دو درصد بودجه عمومی دولت برای توسعه منطقه‌ای اختصاص یافته است، افزود: در سال جاری نیز با توجه به اختصاص بودجه به استان فعالیت‌های فرهنگی غنی‌تر و پربارتر اجرا می‌شود.

متوسلین ادامه داد: علاوه بر اجرای برنامه‌های روتین، کمیته ارزیابی و نظارت نیز با حضور کارشناسان دستگاه‌های فرهنگی از جمله حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و کارشناسان اجتماعی برگزار و طرح‌های ارائه شده به این کمیته بررسی شده و در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: افراد جامعه از زمان تولد تا هنگام مرگ در حوزه اجتماعی و فرهنگی قرار دارند که ضروری است از این فرصت برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی استفاده شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول