اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعالان صنعت و معدن مازندران:

خانه صنعت به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد اداره شود

خبرگزاری فارس: تشکیل خانه صنعت، معدن و تجارت با اساسنامه‌ای جدید به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد یکی از مهم‌ترین خواسته‌های صنعتگران مازندران در نشست هم‌اندیشی با استاندار اعلام شد.

خانه صنعت به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد اداره شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، نخستین نشست هم‌اندیشی استاندار مازندران با صاحبان صنعت و تولیدکنندگان صبح امروز در شهرک شهدای این شهر برگزار شد.

سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران را در این نشست، ولی‌الله فرزانه معاون برنامه‌ریزی استانداری مازندران، مرتضی هاشم‌پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیران برخی از دستگاه‌های اجرایی و روسای بانک‌های مازندران، فرماندار و مدیران شهری محمودآباد همراهی کردند.

در این نشست، نمایندگان انجمن‌های تولیدی و صنعتی مازندران و سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در این عرصه و تنی چند از صنعتگران و تولیدکنندگان، نقطه نظرات و مشکلات خود را بیان کردند.

از نکات قابل تأمل این نشست، گله‌مندی بیشتر صنعتگران و تولیدکنندگان مازندران از کم‌توجهی دولت به بخش تولید داخلی بوده و عدم همکاری و اعطای تسهیلات لازم بانک‌ها را از بزرگ‌ترین مشکلات خود عنوان کردند.

باز شدن ال سی داخلی در بخش غذا و دارو، افت 30 درصدی تولید و فروش در بخش صنایع فلزی و تولید خودرو، تشکیل خانه صنعت، معدن و تجارت با اساسنامه‌ای جدید به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد، رکود در بخش تولید داخلی به دلیل نداشتن سرمایه در گردش از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول