اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد استفاده شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گنبدکاووس گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد در راستای بالا بردن توان مدیریتی استفاده کنند.

از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان گنبدکاووس گفت: رتبه شهرستان گنبدکاووس در مناسب‌سازی مبلمان شهری در استان اول است.

وی پیشرفت فیزیکی طرح مبلمان شهری را 65 درصد عنوان کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح مناسب‌سازی برای معلولان، جانبازان و افراد ناتوان با بهزیستی همکاری داشته باشند.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اعلام تشکیل ستاد مدیریت مصرف در شهرستان گفت: فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی در شهرستان وظیفه دستگاه‌های اجرایی است.

احمدی با بیان تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان افزود: مدیران با افزایش روحیه و توان اجرایی سطح کارآمدی نظام اسلامی را ارتقا دهند و از تجارب بازنشستگان و ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد در راستای بالا بردن توان مدیریتی استفاده کنند.

وی با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های فرهنگی فرصت معنوی ماه رجب را برای اشاعه ارزش‌های دینی و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی مغتنم شمرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در ماه رجب باید رویکرد معنوی ادارات را به مردم نشان دهند.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت مختوم‌قلی فراغی در سطح منطقه اظهار داشت: مختوم‌قلی فراغی منادی وحدت و شخصیت تقریبی و مبین هویت فرهنگی قوم ترکمن بود.

به گفته وی تبلیغات و اطلاع‌رسانی در خصوص اشاعه فرهنگ نماز در شهر باید نمود بیشتری پیدا کند و شهرداری و رؤسای ادارات در این زمینه با بهینه‌ترین امکانات برنامه‌ریزی کنند.

احمدی همچنین بر ارائه راهکارهای تحقق پیام مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی کار و سرمایه ایرانی تاکید کرد و با اشاره به نمایش تصویری گزارشات مردمی در جلسات شورای اداری این شهرستان این گزارشات را بازتاب مسائل و افکار عمومی در مورد دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: دستگاه‌های اجرایی با آگاهی از درخواست‌های مردمی پاسخگوی مردم باشند و با ارائه عملکرد و نشان دادن خدمات نظام، به تنویر اذهان عمومی بپردازند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول