اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان فارس خبر داد

حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: 300 سازمان مردم‌نهاد در فارس وجود دارد که از این تعداد 60 سازمان فعال هستند که از آنها حمایت کامل می‌شود.

حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس، تورج موید اظهار داشت: بخش عظیمی از جامعه را جوانان تشکیل می‌دهند و توجه به امور جوانان و بررسی و رفع مشکلات آن‌ها زمینه توسعه جامعه را در تمام امور فراهم می‌آورد.

وی بیان داشت: زمانی از واژه جوان استفاده می‌کنیم باید بدانیم با قشری از جامعه رو به رو هستیم که سرشار از انرژی مختلف هستند و بر همین اساس باید نیازهای آن‌ها را بشناسیم تا بتوانیم با مهیا کردن شرایط حضور آن‌ها در برنامه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی و هنری و... میزان مشارکت جوانان را در توسعه این استان و کشور بیش از پیش رشد دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به این که سرمایه اصلی و بکر ایران اسلامی همین جوانان هستند، ابراز داشت: در استان فارس نزدیک به یک‌میلیون و 800 هزار جوان در گروه سنی 15 تا 29 سال حضور دارند که رفع نیازهای اساسی این جمعیت گسترده نیاز به یک همکاری و همگرایی تمام‌جانبه از سوی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خصوصی و دولتی دارد.

موید در ادامه سخنان خود به 14 محور اعلام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان با عنوان محورهای راهبردی فعالیت‌های وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: ایجاد انسجام در ساماندهی فعالیت‌های جوانان، تلاش برای بسترسازی و رشد استعدادها، ساماندهی برنامه‌ریزی در اوقات فراغت، برنامه‌ریزی و ساماندهی مراکز مشاوره ازدواج و ساماندهی مطالعات و پژوهش‌های حوزه جوانان از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان برای حمایت از نسل جوان است که امیدوارم با تحقق این اهداف و پرداختن به این محورها بتوانیم بیش از گذشته به جوانان خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 300 سازمان مردم‌نهاد در استان فارس وجود دارد که از این تعداد 60 سازمان فعالند که با حمایت اداره کل ورزش و جوانان این استان در حال انجام امور مربوطه هستند که برنامه‌های گسترده‌ای برای حمایت از این سمن‌ها داریم.

انتهای پیام/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول