اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تحقق شعار سال باید در باور مردم و مسئولان نهادینه شود

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحقق شعار سال باید در باور مردم و مسئولان نهادینه شود.

تحقق شعار سال باید در باور مردم و مسئولان نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ضروری است، آنچه که مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال مورد توجه قرار دادند، در باور همه افراد جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه باید تولیدکنندگان نیز با تولید محصولات با کیفیت رضایت مردم را جلب کنند، افزود: تولید محصولات با کیفیت موجب می‌شود، که رغبت مردم برای خرید کالاهای ایرانی افزایش یابد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ضرورت توجه مردم و مسئولان به استقلال اقتصادی تاکید کرد و افزود: تاثیرگذاری استقلال اقتصادی در ابعاد مختلف جامعه بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه در سایه استقلال اقتصادی، سایر امور جامعه نیز محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: تنها راه ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی از نظر دشمنان، اقتصادی است.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: دشمنان اسلام از تهاجم فرهنگی نتیجه‌ای نگرفته و از راه اقتصادی کشور را تهدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه استقلال اقتصادی به راحتی به دست نمی‌آید، افزود: باید برای ادامه استقلال اقتصادی کشور همه افراد جامعه تلاش کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر لزوم فرهنگ‌سازی در راستای استفاده از محصولات داخلی تاکید کرد و یادآور شد: مردم و مسئولان باید به استفاده از محصولات داخلی رغبت نشان دهند.

وی وظیفه روحانیون و حوزه‌های علمیه را فرهنگ‌سازی در این زمینه عنوان کرد و گفت: باید در سنگر دفاع از تولید ملی این قشر تاثیرگذار جامعه پیشگام باشند.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه باید شهید مطهری به عنوان الگو به جامعه شناسانده شود، خاطرنشان کرد: این شهید والا مقام از جامعیت کافی در همه امور برخوردار بود.

وی با بیان اینکه باید از آثار شهید مطهری در راستای استفاده در زندگی بهره‌برداری شود، خاطرنشان کرد: این آثار در همه ابعاد زندگی انسان تاثیرگذار است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید مطهری را الگوی مطلوبی برای جامعه عنوان کرد و گفت: این الگو باید به نسل جوان جامعه ارائه شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول