اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی مطرح کرد

ترغیب جوانان روستایی به ایجاد تشکل‌های مردم نهاد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ترغیب جوانان روستایی به ایجاد تشکل‌های مردم نهاد را از برنامه‌های مهم این اداره کل در حوزه جوانان در سال جاری عنوان کرد.

ترغیب جوانان روستایی به ایجاد تشکل‌های مردم نهاد

خسرو قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به ادغام سازمان ملی جوانان و اداره کل تربیت ‌بدنی اهتمام به حوزه جوانان به عنوان بخشی از برنامه‌های این اداره کل محسوب می‌شود که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به برنامه‌های حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان در سال تولید ملی تصریح کرد: ایجاد بانک جامع اطلاعات ورزش و جوانان، توانمندسازی تشکل‌های غیر‌دولتی در حوزه جوانان، فراگیر ساختن امکان استفاده جوانان از ظرفیت‌های فرهنگی، ورزشی در تمامی نقاط استان و ترغیب و تشویق جوانان نخبه و خلاق استان با هدف بروز خلاقیت‌ها بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده این اداره کل است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزاری برنامه‌های هفته جوان همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع)، برنامه‌ریزی و برگزاری برنامه‌های هویتی برای جوانان از جمله اردوهای ما می‌توانیم، تلاش برای ساخت فرهنگسرای جوان و همکاری با سازمان‌ها و دانشگاه‌ها در برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های هویتی را از دیگر برنامه‌های این اداره عنوان کرد.

قمری گفت: امسال همچنین برنامه‌ریزی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و تهیه و انتشار فراغت کارت جوان به صورت کارت الکترونیکی برای دومین سال پیاپی، همکاری با رسانه‌ها در راستای فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف مرتبط با جوانان، تداوم برگزاری اردوهای پابوس مهر در مشهد در راستای توانمندسازی جوانان فعال، شناسایی و تهیه بانک اطلاعات جوان‌یاور، تلاش برای ایجاد کانون جوان یاوران، برگزاری کنگره ملی بیداری اسلامی در اندیشه‌های امام(ره) و... از دیگر برنامه‌های این اداره محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول