اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال صورت می‌گیرد

افتتاح سالن اختصاصی شمشیربازی اصفهان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: در صورت تأمین اعتبار سالن اختصاصی شمشیربازی تا پایان سال جاری در اصفهان افتتاح می‌شود.

افتتاح سالن اختصاصی شمشیربازی اصفهان

فرهاد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سالن اختصاصی شمشیربازی واقع در ورزشگاه نصر اصفهان تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: این سالن در صورت ساخته شدن یک سالن بی‌نظیر در ایران است که قرار شده در جلسه‌ای که سه‌شنبه هفته جاری با پیمانکار برگزار می‌کنیم مشکلات را بررسی و روند اجرای این پروژه را تسهیل کنیم.

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان در ادامه به رقابت‌های انتخابی نوجوانان و جوانان قهرمانی استان اشاره کرد و افزود: در حال برگزاری این رقابت‌ها برای اعزام قهرمانان خود به رقابت‌های کشوری که از 19 تیرماه در تهران برگزار می‌شود هستیم.

وی تاکید کرد: 48 نفر از بانوان و آقایان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کنند که آقایان از 19 تیرماه و بانوان نیز از 24 تیرماه سال جاری به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

رضایی همچنین به وضعیت مالی هیئت شمشیربازی استان اصفهان اشاره و تصریح کرد: در زمان مدیریت خدابخش مدیر قبلی اداره کل ورزش و جوانان استان تنها 30 درصد از مبلغ تفاهم نامه را دریافت کردیم و با توجه به تغییر و تحولاتی هم که در مدیریت کلان ورزش استان اتفاق افتاده در حال حاضر در وضعیت مالی مناسبی به سر نمی‌بریم.

وی در ادامه به رئیس جدید هیئت شمشیربازی استان اصفهان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه یزدخواستی یک مدیر برنامه‌ریز و طرفدار کار جمعی است و از نظرات تمام افراد در کار خود استفاده می‌کند، مدیریت وی افق بسیار روشنی را پیش روی هیئت شمشیربازی استان قرار داده است.

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان همچنین به موضوع استعدادیابی اشاره کرد و گفت: از سنین 10 تا 14 سال علاقه‌مند به رشته شمشیر بازی در دفتر هیئت تا پایان تیرماه به صورت رایگان ثبت نام می‌شود تا با شناسایی استعدادها بتوانیم به رشد هر چه بهتر این رشته کمک کنیم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول