اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگی آموزش و پرورش در مشهد

نگارخانه دانش‌آموزی در مشهد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در مشهد گفت: نگارخانه دانش‌آموزی به‌زودی در مشهد افتتاح می‌شود

نگارخانه دانش‌آموزی در مشهد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد ابراهیم محمدی ظهر امروز در حاشیه برگزاری سی‌امین جشنواره فرهنگی و هنری استانی دانش آموزان دختر در مشهد اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی دانش آموزان بسیار اثرگذار است و منتخبان این برنامه‌ها، در ادامه به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: این جشنواره می‌تواند با اقدام فرهنگی، بر شناخت و ارتقاء سطح دانش‌آموزان هنرمند اثرگذار باشد.

محمدی افزود: فعال کردن کانون مدرسه از جمله برنامه‌های مهمی است که در دستور کار است و اعتباراتی نیز برای آن پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه از ایجاد نگارخانه دانش‌آموزی که محل عرضه آثار هنری دانش آموزان است خبر داد و گفت: با ایجاد این نگارخانه در واقع اولین حرکت در جهت حمایت آثار هنری دانش‌آموزی صورت می‌گیرد.

محمدی یادآور شد: در زمینه آثار هنری دانش آموزی مثل فیلم کوتاه و موسیقی، تلاش می کنیم تولیدات را به سطح انبوه برسانیم و همچنین در رسانه‌ها و شبکه دو سیما، تولیدات خود را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: برنامه اردوگاه، با همکاری صدا و سیما در شبکه آموزش نیز از برنامه‌های دیگر این معاونت است که در تابستان در رسانه ملی پخش می‌شود.

 مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: اعتبار طرح فراغت دانش‌آموزی امسال 20 درصد افزایش یافته و برای مربیان پرورشی سرانه دانش‌آموزی ویژه‌ای تعریف شده تا به وسیله آن، برنامه‌های فرهنگی و هنری دانش‌آموزان مورد تشویق و حمایت قرار گیرد.

محمدی ادامه داد: در واقع سرانه تعلق گرفته به ازا هر دانش‌آموز، 2 میلیون ریال است که به این وسیله قدرت مانور هر مربی پرورشی برای فعال کردن دانش‌آموزان افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول