اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با جشنواره تابستانی 1391 صورت گرفت

افتتاح دهکده تابستانی "هشت بهشت" در جنوب پایتخت

خبرگزاری فارس: همزمان با جشنواره تابستانی 1391، دهکده تابستانی هشت بهشت با هدف تامین برنامه‌های فراغتی در جنوب تهران برگزار شد.

افتتاح دهکده تابستانی "هشت بهشت" در جنوب پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش دهکده تابستانی "هشت بهشت" با هدف تامین برنامه‌های فراغتی با نشاط و مفید برای کودکان و نوجوانان در فضای خانه فرهنگ 13 آبان فرهنگسرای ولاء افتتاح شد.

در این دهکده فراغتی، تمام کودکان و نوجوانان علاقمند به همراه والدین خود از برنامه‌های رایگان و متنوع تفریحی و آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

کلبه قصه‌گویی، کلاژ، گل بازی، نقاشی، بازی و سرگرمی، از جمله بخش‌هایی است که عصرهای پنج‌شنبه هر هفته میزبان کودکان و نوجوانان است.

نمایش‌های شاد و موزیکال با پیام‌های آموزشی نیز طی هفته در تمام فصل تابستان اجرا می‌شود و ایستگاه‌های تبادل اسباب بازی بین کودکان برگزار می‌شود.

جشنواره تابستانی بازی‌های سنتی نیز با حضور تمام اعضای خانواده عصر پنج‌شنبه‌های هر هفته در دهکده "هشت بهشت" برگزار و به برگزیدگان مسابقات جوایزی اهدا می‌شود.

در این جشنواره تابستانی اعضای کوچک و بزرگ خانواده با حضور در بازی‌های نشاط انگیز ایرانی همچون طناب‌کشی، هفت سنگ، لی لی، الک دولک، گل یا پوچ، عمو زنجیر باف، وسطی و گرگم به هوا در حین گذراندن لحظه‌های شاد در کنار هم فرهنگ تفریح گروهی سالم را تمرین می‌کنند.

مسابقه ماهی‌گیری از حوضچه دهکده و نقاشی دیواری، ماروپله، قرآن بخوانید و جایزه بگیرید و ... برگزار و به برندگان جوایزی اهدا می‌شود.

برپایی ایستگاه‌های اذان، نماز و قصه‌های قرآنی نیز در دهکده به عصرهای تابستانی حال و هوایی معنوی می‌بخشد و دهکده هشت بهشت از ساعت 18 عصر هر پنج‌شنبه در فضای باز خانه فرهنگ 13 آبان فرهنگسرای ولاء به نشانی شهرری، 13 آبان، پارک اندیشه میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول