اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار مازندران

سالن ورزشی جهان پهلوان توکلی در محمودآباد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سالن ورزشی جهان پهلوان حسین توکلی محمودآباد با حضور استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و دیگر مسئولان شهرستان صبح امروز افتتاح شد.

سالن ورزشی جهان پهلوان توکلی در محمودآباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، سالن ورزشی جهان پهلوان حسین توکلی قهرمان ارزنده وزنه‌برداری ایران در المپیک سیدنی صبح امروز با حضور استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسمی رسید.

در آیین افتتاح این سالن، ورزشکاران جودو و ژیمناستیک به هنرنمایی پرداختند.

فرماندار محمودآباد در این مراسم با خیرمقدم به مسئولان و ابراز خرسندی از افتتاح این سالن ورزشی مجهز بیان داشت: سالن ورزشی مناسبی برای شهرستان ساخته شده است که از آرزوهای به حق مردم به ویژه جوانان و نوجوانان بود.

جواد واحدی افزود: این سالن ورزشی که از دولت ششم کلنگ‌زنی شده بود با کندی مراحل ساخت خود را سپری می‌کرد که با همت دولت‌های نهم و دهم این سالن در کمترین زمان ممکن تکمیل شد.

واحدی تصریح کرد: با توجه به اینکه دولت نهم و دهم تمرکز بیشتری بر روی پروژه‌های نیمه‌تمام گذشته و مدت‌دار گذاشته بود، سالن ورزشی محمودآباد نیز شامل این موضوع شد و امروز شاهد بهره‌برداری این سالن هستیم.

نماینده عالی دولت در محمودآباد با تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به خاطر توجه ویژه به پروژه‌های ورزشی خاطرنشان کرد: ماه گذشته شاهد کلنگ‌زنی نخستین پیست اسکیت شمال کشور در سرخرود بودیم که امیدواریم  با نگاه خوب مجموعه ورزش مازندران کمتر از یک سال این مهم نیز به بهره‌برداری برسد.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان محمودآباد گفت: اگر امروز شاهد پیشرفت مناسب در این شهرستان هستیم به دلیل تعامل و همگرایی خوب مدیران است و اداره ورزش و جوانان محمودآباد نیز با مدیریت و مجموعه اجرایی پرتلاش، به موفقیت‌های خوب دست یافته است.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول