اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهرماه صورت می‌گیرد

افتتاح بزرگ‌ترین ساختمان آموزشی اصفهان در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کاشان از افتتاح بزرگ‌ترین ساختمان آموزشی دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان در این شهرستان خبر داد.

افتتاح بزرگ‌ترین ساختمان آموزشی اصفهان در کاشان

عباسعلی فراهتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: ساختمان آموزشی دانشگاه پیام‌نور این شهرستان در چهار طبقه و با زیربنای 4 هزار مترمربع شامل واحدهای آموزشی، آزمایشگاه و کارگاه در مهرماه سال‌جاری افتتاح می‌شود.

وی میزان اعتبار اجرای ساختمان آموزشی دانشگاه پیام‌نور کاشان را 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی این دانشگاه و مدت اجرای این طرح را سه سال و شش ماه دانست و عنوان کرد: محوطه‌سازی به مساحت 11 هزار مترمربع، ایجاد آب‌نما سنتی، سردرب، ساختمان نگهبانی این ساختمان با اعتبار 55 میلیون تومان از جمله اقداماتی است که طی سال گذشته انجام شده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کاشان همچنین از آغاز احداث سایت دو این دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: این طرح که در حال حاضر عملیات دیوارکشی آن شروع شده تا مهرماه سال‌جاری به پایان می‌رسد.

به گفته وی در سایت یک دانشگاه پیام‌نور کاشان نیز احداث مجتمع فرهنگی پیش‌بینی شده که در حال حاضر در مرحله مطالعات طرح است.

فراهتی بیان داشت: در احداث این مجتمع سالن غذاخوری، نمازخانه و سالن مطالعه به مساحت 3 هزار مترمربع پیش‌بینی شده است.

این مسئول ادامه داد: مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار برای اجرای این طرح برآورد شده که با مشارکت دانشگاه پیام‌نور و مشارکت بخش خصوصی احداث می‌گردد.

به گفته رئیس دانشگاه پیام‌نور کاشان کلنگ اجرای این طرح مهرماه سال‌جاری به زمین زده می‌شود و پیش‌بینی می‌شود پس از یک‌ سال افتتاح شود.

وی احداث سوله ورزشی با اعتبار 10 میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های عمرانی دانشگاه پیام‌نور کاشان در سال‌جاری ذکر و پیش‌بینی کرد: این طرح که در حال حاضر 30 درصد افزایش داشته در 22 بهمن‌ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

فراهتی اذعان داشت: طرح سوله کارگاهی از دیگر طرح‌های عمرانی دانشگاه پیام‌نور کاشان که در مرحله مطالعاتی است در صورت تأمین اعتبار 300 میلیون تومان مورد نیاز برای اجرای آن دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول