اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان، روحانیون و اقشار مردمی

دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی و فتاوای رهبری در آبادان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از روحانیون، مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی و فتاوای رهبری در آبادان افتتاح شد.

دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی و فتاوای رهبری در آبادان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، امام جمعه آبادان در مراسم افتتاح دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی و فتاوای رهبری که با حضور جمعی از روحانیون، مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم در ستاد نهاد امامت جمعه آبادان برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح و راه‌اندازی این دفتر در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی از فتواهای مقام معظم رهبری و سایر مراجع تقلید در منطقه است.

وی افزود: با توجه به ورود سالانه بیش از 3 میلیون زائر یادمان‌های شهدا و مسافران از جمله شیعیان کشورهایی مانند عراق، کویت، بحرین و عربستان به این شهر و درخواست‌های مکرر مردم ولایتمدار منطقه و مسافران ایرانی و غیرایرانی، ایجاد چنین دفتری در آبادان احساس می‌شد تا به مسائل شرعی آنها پاسخ داده شود.

آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی با بیان اینکه در این دفتر به نیازهای شرعی مقلدین سایر مراجع معظم تقلید نیز پاسخ داده می شود، تصریح کرد: علاوه بر آن به سؤالات دینی و اعتقادی نیز پاسخ داده می‌شود و در کنار وجوهات شرعی از جمله خمس و زکات، صدقات؛ به کسانی که مایلند ختم قرآن و نماز برای بستگان آنها قرائت شود می‌توانند به این دفتر مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه دو شماره تلفن مجزا برای خواهران  4444488ـ 0631 و برای برادران 4444466ـ 0631 در نظر گرفته شده است، گفت: آدرس الکترونیکی دفتر پاسخگوی به مسائل شرعی و فتاوای رهبری pasokhmasaeleshareiabadan@yahoo.com است.

امام جمعه آبادان در پایان اظهار کرد: پاسخگویی در این دفتر به دو زبان عربی و فارسی انجام می‌گیرد که در بخش عربی به تماس‌های برون مرزی نیز پاسخ داده می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول