اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری و استانی

سرای روزنامه‌نگاران همدان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان کشوری و استانی سرای روزنامه‌نگاران همدان افتتاح شد.

سرای روزنامه‌نگاران همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری داخلی وزارت ارشاد، معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان سرای روزنامه‌نگاران همدان کار خود را آغاز کرد.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افتتاح چنین مرکزی را اقدام شایسته و هدف‌گذاری مهمی در حوزه رسانه دانست و گفت: اهداف سرای روزنامه‌نگاران اهداف مثبتی است اما برای اجرای همه اهداف، ابتدا نیازمند ظرفیت‌سنجی در این مکان هستیم.

علی‌اکبر فامیل‌کریمی با اشاره به خلأ‌های موجود در حوزه رسانه‌ تصریح کرد: ما در استان نقاط بالقوه‌ای داریم که برای بالفعل شدن نیازمند ایجاد و توسعه ظرفیت‌هایی است که تاکنون به آن پرداخته نشده است.

وی خبرنگاران را دارای هویت شخصیتی بالایی دانست و گفت: سرای روزنامه‌نگاران می‌تواند از جمیع جهات تقویت شود و اگر این تقویت صورت گیرد، می‌تواند اهداف اصلی را پوشش دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز گفت: با وجود ایجاد سرای روزنامه‌نگاران در همدان گام‌های خوبی در استان ایجاد می‌شود به طوری که ایجاد تعامل و همبستگی بیشتر بین خبرنگاران و مطبوعات یکی از اهداف این مکان است.

خسرو بیات افزود: پوشش در راستای ارتقای سطح آگاهی و دانش مخاطبان به عنوان سرمایه اصلی، تلاش به منظور برقراری ارتباط نزدیک‌ بین روزنامه‌نگاران و مسئولان حوزه اجتماعی، سیاسی، علمی، گردشگری و فرهنگی و راه‌اندازی باشگاه‌های مجازی برای حوزه‌های تخصصی از دیگر اهداف این سرا به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی و آزمون‌ برای ارتقای سطح تخصص و امکانات و تسهیلات رفاهی برای باشگاه‌های تخصصی در سرای روزنامه‌نگاران فراهم می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، همدان را دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه رسانه عنوان کرد و گفت: با توجه به ظرفیت بالای رسانه‌ها در سطح استان، باید بتوانیم گام‌های خوبی در این راستا برداریم چرا که رشد و توسعه جامعه در گرو تلاش برای رسانه‌ها و تقویت آنهاست.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول