اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی و با حضور وزیر راه و شهرسازی

باند دوم محور گلپایگان ـ موته افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: در ابتدای هفته آینده طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی پروژه باند دوم محور گلپایگان ـ موته افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

باند دوم محور گلپایگان ـ موته افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان اصفهان، محمود محمودزاده با بیان این مطلب اظهار کرد: طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مقامات استانی پروژه باند دوم محور گلپایگان- موته به طول 17 کیلومتر با هدف کاهش تلفات جاده‌ای و تصادفات رخ به رخ و اتصال شهرستان‌ها به مرکز استان به صورت بزرگراهی افتتاح و در اختیار مردم و استفاده‌کنندگان از راه‌های استان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه همچنین قرار است از روند اجرای پروژه‌های مهم آزادراه کنار گذر شرقی، آزادراه کنار گذر غربی، پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان  ـ تهران بازدید کنند.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان در ادامه تاکید کرد: پروژه مسکن مهر شاهین‌شهر، پروژه مسکن مهر نجف آباد، پروژه بیمارستان 160 تختخوابی خمینی‌شهر، بیمارستان 96 تختخوابی کلیشاد، پروژه عملیات باند دوم زرین شهر-شهرکرد، بیمارستان 32 تختخوابی چادگان و بیمارستان 24 تختخوابی دهاقان از دیگر طرح‌هایی است که به منظور بازدید وزیر راه و شهرسازی در نظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول