اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر صنعت

4 طرح صنعتی و معدنی در استان بوشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ظهر امروز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت 4 طرح صنعتی و معدنی در استان بوشهر افتتاح شد.

4 طرح صنعتی و معدنی در استان بوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ظهر امروز در حاشیه افتتاح این واحدها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: برای افتتاح این واحدها در مجموع 144 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته و 264 نفر نیز در این واحدها مشغول به کار شدند.

اسماعیل مرحمتی افزود: از اعتبار 144 میلیارد ریالی 20 درصد معادل 30 میلیارد ریال سهم بانک‌ها بوده و مابقی توسط سرمایه‌گذاران تامین شده است.

وی افزود: واحد تولیدی سنگ فرش قرمز و سنگ جدول سیمانی با ظرفیت سالانه 500 هزار مترمربع سنگفرش و یک میلیون عدد سنگ جدول با حجم سرمایه‌گذاری 33 میلیارد ریال و اشتغال 20 نفر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افتتاح شد.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین شرکت صنایع غذایی شیرین مهر سیراف تولید کننده انواع کیک و کلوچه و شکلات با ظرفیت سالانه 5 هزار و 50 تن کیک و 10 هزار و 50 تن شکلات با 55 میلیارد ریال و 90 نفر اشتغال به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: شرکت نارون لیان نیز تولید کننده لامپ‌های کم مصرف مهتبای با ظرفیت سالانه 7 میلیون عدد با حجم سرمایه‌گذاری 35 میلیارد ریال و 80 نفر اشتغال افتتاح شد.

وی اضافه کرد: شرکت خدمات بازرگانی تولیدی پارس تولید کننده پانل‌های دیواری، پروفیل با ظرفیت 350 تن پانل دیواری و 350 تن پروفیل با 18 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال 20 نفر افتتاح شد.

مرحمتی گفت: این طرح‌ها به مناسبت دهه تولید ملی که از اول تا 10 تیرماه به این هفته نامگذاری شده است مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول