اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد

جذب نیروهای بومی در اولویت کار سازمان تبلیغات خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: جذب نیروهای بومی در اولویت کار سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان است.

جذب نیروهای بومی در اولویت کار سازمان تبلیغات خوزستان

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: هدف سازمان تبلیغات اسلامی این است که در راستای اهداف قرآنی خود تلاش کند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی در سازمان‌های زیرمجموعه این نهاد باید بیش از پیش تقویت شود، افزود: گنجاندن تبلیغات دینی و اسلامی در بخش‌های مختلف جامعه موجب پیشبرد اهداف متعالی اجتماعی و فرهنگی می‌شود که این امر همواره باید مدنظر مسئولان امر قرار گیرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به افتتاح سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان هندیجان خاطرنشان کرد: در نظر داریم که با استخدام و جذب نیروهای بومی در سازمان تبلیغات شهرستان‌ها، بیش از پیش در زمینه تعالی فعالیت‌های این نهاد بکوشیم.

وی با بیان اینکه این شهر با سابقه‌ای دیرینه ظرفیت‌های بالایی برای رشد و تعالی دارد، گفت: به برکت قرآن امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که زبان دعوت کننده تنها یک سازمان و اداره نیست بلکه از درون مردم و به صورت منسجم برنامه‌ریزی شده است.

بلک همچنین با اشاره به اینکه امروز مؤسسات قرآنی رشد یافته از هر نظر از سازمان تبلیغات اسلامی قوی‌تر هستند، افزود: با توجه به کمبود نیرو در این سازمان در نظر داریم در سال جاری در این زمینه فعالیت مضاعفی را در نظر بگیریم.

وی در پایان اظهار کرد: اعتبارات سال 91 هنوز به این سازمان اعلام نشده و از مسئولان می‌خواهیم در این راستا اقدامی عاجل کنند.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول