اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

سازمان تبلیغات خلا‌های فکری و شبهات را رصد کند

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید خلا‌های فکری و شبهات را به خوبی رصد کند.

سازمان تبلیغات خلا‌های فکری و شبهات را رصد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، رضا آزادی کناری بعدازظهر امروز در نشست با کارکنان تبلیغات اسلامی نکا با تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: شما مبلغ دین خدا هستید و ابزار کارتان نیز زبان و قلم است که باید توسط مداحان، هیئات مذهبی، روحانیون، موسسات قرآنی و... این پیام‌رسانی انجام شود.

وی اظهار داشت: عناصر تبلیغ و اطلاع‌رسانی باید خود در تبلیغ، معلم و الگو برای دیگران باشند تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

فرماندار نکا به نقش تعیین‌کننده سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: مسئولیت خطیر و سنگین تبلیغ در جامعه به عهده سازمان تبلیغات اسلامی است که قابل تقدیر و تحسین است.

آزادی کناری ادامه داد: تاثیر فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و دینی در جامعه باید چشمگیر بوده و برای رشد همه‌جانبه جامعه باشد.

وی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی باید با سلیقه مناسب و نکات جذاب پاسخگوی شبهات مختلف در جامعه باشد و باید در این رابطه با بهره‌مندی از تمام نیروها وارد شود.

آزادی کناری گفت: به‌کارگیری مردم و کار با مردم از ویژگی مهم انقلاب اسلامی است که سازمان تبلیغات اسلامی نقش تعیین‌کننده‌‌ای دراین زمینه دارد.

وی با بیان اینکه مبلغ دین خود باید منبع اعتقادات دینی باشد، خاطرنشان کرد: یک مبلغ دین باید الگو و نمونه رعایت حلال و حرام، حجاب و عفاف، اخلاقیات و اعتقادات باشد.

حجت‌الاسلام محمدعلی الیاسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا نیز این سازمان را مجری و هدایتگر امور فرهنگی و دینی در جامعه دانست و افزود: بیشترین برنامه کاری سازمان تبلیغات اسلامی جذب جوانان و نوجوانان به برنامه‌های مذهبی و دینی است.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول