اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات اسلامی گیلان:

ساماندهی امور قرآنی از وظایف تبلیغات اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان ساماندهی امور قرآنی را جزو وظایف تبلیغات اسلامی دانست.

ساماندهی امور قرآنی از وظایف تبلیغات اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سید حسین گل‌میرزاده پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از مقبره میرزا کوچک‌خان‌ جنگلی به مناسبت سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه اول تیرماه هر سال یاد‌آور تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) در سال 1360 است، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی برای ساماندهی در امور تبلیغات دینی تشکیل شده است.

وی، ساماندهی امور قرآنی در استان را از وظایف تبلیغات اسلامی دانست و ابراز کرد: شناسایی استعدادها در طول پس از انقلاب انجام شده و با تشکیل دارالقرآن در سراسر کشور این استعدادها پرورش یافته است.

این مسئول، احیای برنامه‌ها و مراسم‌های دینی مانند اعتکاف، عرفه و غیره را از دیگر وظایف سازمان تبلیغات اسلامی دانست و گفت: برگزاری این مراسم‌ها قبل از انقلاب به این صورت نبوده و پس از انقلاب به دستور امام خمینی (ره) برای ایجاد وحدت و یکپارچگی انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی، درباره سازماندهی بانوان در بخش‌های مختلف فرهنگی، اذعان کرد: شناخت دشمن و تهدیدات و راهکارهای مقابله با آن نیز از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است.

گل‌میرزاده، میرزا کوچک‌خان جنگلی را سبب افتخار گیلان دانست و افزود: میرزا کوچک‌خان در تمام سال‌های عمر خود به قیام علیه بیگانگان برخاست و از جامعه اسلامی دفاع کرد.

ا‌نتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول