اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

حضور سازمان تبلیغات اسلامی موجب پیشبرد اهداف نظام و روحانیت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: حضور سازمان تبلیغات اسلامی موجب پیشبرد اهداف نظام و روحانیت است.

حضور سازمان تبلیغات اسلامی موجب پیشبرد اهداف نظام و روحانیت است

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی ظهر امروز در کنفرانس خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان نهادی فرهنگی، تبلیغی، دینی و آموزشی در سطح استان است که در اقصی نقاط استان و در برنامه‌های مختلف آن حضور پررنگ و اثربخشی دارد.

قبادی تصریح کرد: حضور سازمان تبلیغات اسلامی در راستای پیشبرد اهداف نظام و روحانیت است.

وی تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه جزو معدود استان‌هایی است که تعداد قابل توجهی از خواهران مبلغه را به جاهای مختلف اعزام کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: 400 مبلغ خواهر در سطوح و مراکز مختلف را به شهرستان‌ و دهستان‌ها اعزام کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی استان علاوه بر اعزام مبلغ در ماه‌های محرم، صفر و رمضان، نزدیک به 2 سال است که در ایام نوروز نیز مبلغ اعزام می‌کند.

قبادی ادامه داد: در سال گذشته و در ماه‌های رمضان و محرم، هر کدام به تفکیک 1200 نفر مبلغ و مبلغه اعزامی داشته‌ایم که از نظر کمیت 7 برابر گذشته است.

وی با بیان اینکه از نظر اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان نیز اعزام بی‌سابقه‌ای داشته‌ایم، گفت: امروز سازمان تبلیغات اسلامی از نظر اعزام روحانی به دستگاه‌ها و نهادهای دولتی نقش تاثیرگذاری دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اعزام مبلغ به مدارس در سال تحصیلی 91- 90 اظهار کرد: بیش از 150 میلیون تومان هزینه اعزام مبلغ به مدارس در این سال تحصیلی بوده است.

وی تصریح کرد: در سال تحصیلی 91- 90 طی چهار مرحله و در هر مرحله 50 نفر از مبلغان به مدارس اعزام شدند.

قبادی‌ با اشاره به تاسیس دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا، تصریح کرد: این مدارس برای اولین بار در کرمانشاه تاسیس و راه‌اندازی شده است.

وی تعداد این مدارس را در حال حاضر 4 مدرسه اعلام کرد و گفت: دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا نیز در سنقر، مهرماه 91 به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی هر یک از این مدارس، 40 میلیون تومان اعتبار صرف شده است و 30 میلیون تومان نیز در بخش فرهنگی به این مدارس اختصاص داده می‌شود.

وی تاسیس و راه‌اندازی این مدارس را گام بلندی در راستای اهداف سازمان تبلیغات اسلامی دانست که در سال‌های آینده نتایج و برجستگی‌های آن ظاهر خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول