اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرمشهر:

ثبت‌نام داوطلبان کلاس‌های اوقات فراغت از طریق سامانه

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: ثبت‌نام شرکت کنندگان در کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی این شهرستان از طریق سامانه اوقات فراغت در حال انجام است.

ثبت‌نام داوطلبان کلاس‌های اوقات فراغت از طریق سامانه

حجت‌الاسلام احمد علوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: هم‌اینک ثبت‌نام شرکت کنندگان در کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی از طریق سامانه اوقات فراغت در حال انجام است.

وی افزود: باید اوقات فراغت جوانان را به سوی مراکز فرهنگی و دینی سوق داد و در این راستا آنها را برای انجام فعالیت‌های مفرح تربیتی، تفریح و علمی و دینی تشویق کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرمشهر تصریح کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان این شهرستان 32 پایگاه توسط این سازمان ترتیب داده شده است.

وی با اشاره به نحوه فعالیت پایگاه‌های ایجاد شده خاطرنشان کرد: این پایگاه‌ها شامل بوستان‌های نماز و هسته فرهنگی در مساجد، مراکز فرهنگی و حسینیه‌های شهر و روستا ویژه برادران و خواهران است.

علوانی اضافه کرد: در این پایگاه‌ها برنامه‌های مذهبی از قبیل آموزش، روخوانی و روان خوانی قرآن کریم و احکام، گفتمان فرهنگی، جلسات پرسش و پاسخ‌های دینی و مذهبی، برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین برگزاری کلاس‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در زمینه آموزش خیاطی، گلدوزی، گل‌سازی، عروسک‌سازی، بافندگی، نقاشی، خطاطی، طراحی و کامپیوتر از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این مراکز است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرمشهر در پایان اظهار کرد: امیدواریم اقدامات پیش‌بینی شده گامی مؤثر در زمینه ایجاد اوقاتی شاد و آموزنده برای جوانان شهرستان باشد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول