اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

سازمان تبلیغات از اندیشه نورانی امام راحل است

خبرگزاری فارس: امام‌ جمعه کاکی گفت:تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی اندیشه نورانی بود که حضرت امام خمینی (ره) از خود به یادگار گذاشت.

سازمان تبلیغات از اندیشه نورانی امام راحل است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد محمدی عصر امروز در جمع مسئولان شهر کاکی به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: دستورالعمل‌های حکیمانه ایشان باید مورد توجه همه مسئولان نظام قرار گیرد.

امام جمعه کاکی با اشاره به دستگیری عوامل ترور شهدای هسته‌ای ایران اسلامی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) یادآور شد: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) عوامل ترور شهیدان علی محمدی، شهریاری، احمدی‌روشن و قشقایی دستگیر شدند و ان‌شاءالله حکم الهی بر آنها جاری خواهد شد.

وی گفت: جا دارد که از تلاش‌های وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و سربازان گمنام امام زمان (عج) که حین گمنامی با عملیات‌های گسترده رشادت، خوشنامی و شهرت در جهان را برای خود به جا گذاشتند تشکر و قدردانی کنم.

محمدی خاطر نشان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در مراحل گوناگون آن چنان درخشیدند که دنیا را حیران کرده‌اند و  ما هم از سربازان گمنام امام زمان (عج) و از مجموعه وزارت اطلاعات و همه کسانی که برای جلوگیری از این قضیه و دستگیری عوامل ترور این شهیدان بزرگوار را دستگیر کردند تشکر می‌کنیم.

وی در پایان با اشاره به روز اول تیرماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی اندیشه نورانی بود که حضرت امام خمینی (ره) از خود به یادگار گذاشت و ما از تلاش‌ها و زحمات آیت‌الله جنّتی در تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی تشکر و قدردانی می‌کنیم.

امام جمعه کاکی با تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه تصریح کرد: ماه شعبان برای انسان به سوی خدا یکی از ماه‌های سال است و برای آن جایگاه بزرگ و پر فضیلتی در احادیث و روایات اسلامی از سوی پیشوایان دینی گزارش شده است.

محمدی بیان کرد: شخصیت‌های بزرگ و ارزشمند که از ستارگان آسمان ولایت و امامت به شمار می‌آیند در ماه شعبان دیده به جهان گشوده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: ولادت با سعادت حضرت اباعبداللّه الحسین (ع) که در روز سوم ماه شعبان اتفاق افتاده و نیز در روز چهارم این ماه ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) رخ داده، در روز پنجم آن هم ولادت حضرت سجاد(ع) می‌باشد.

امام جمعه کاکی ادامه داد: همچنین در پانزده شعبان ولادت پر برکت قطب عالم امکان حضرت ولی‌اللّه الأعظم مهدی موعود اتفاق افتاده است که خداوند به وسیله او به هر مظلومی از اولیاء و انبیاء و اصفیاء خویش از زمانی که پدر ما آدم(ع) به زمین آمده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول