اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان قطار شهری:

اعتبار پروژه منو‌ریل کرمانشاه 400 میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان قطار شهری گفت: اعتبار پروژه منو‌ریل کرمانشاه 400 میلیارد تومان است که از این میزان 50 درصد سهم دولت و مابقی سهم مدیریت شهری کرمانشاه است.

اعتبار پروژه منو‌ریل کرمانشاه 400 میلیارد تومان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهرداد سالاری امروز در نشستی که با سرپرست سازمان قطار شهری و مدیر پروژه منوریل کرمانشاه داشت اظهار کرد: احداث پروژه منوریل عظیم‌ترین پروژه شهری کرمانشاه است‌، لذا همه باید همکاری کنند تا هرچه زودتر این پروژه افتتاح شود تا مردم نیز از منافع آن بهره ببرند.

*اعلام آمادگی سازمان نظام مهندسی برای همکاری با پروژه منوریل کرمانشاه

سالاری با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی آماده همکاری در تمام سطوح با اجرای این پروژه است‌، تصریح کرد: بدنه فنی و مهندسی کرمانشاه با 7 هزار نیروی متخصص از دانش فنی بالایی برخوردار هستند، و با یک برنامه‌ریزی می‌توان از این نیرو به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای هرگونه همکاری این سازمان با پروژه منوریل تفاهم‌نامه‌ای تهیه شده تا از توان فنی این سازمان به بهترین شکل استفاده کنند.

سرپرست سازمان قطار شهری نیز با تشریح مراحل مختلف مطالعات و برنامه‌ریزی احداث پروژه منو‌ریل کرمانشاه گفت: همه مراحل مختلف این پروژه تعریف شده است و از طریق مشاوران دارای صلاحیت در حال پیگیری است.

سعید‌سلیم ساسانی با اشاره به میزان اعتبار در نظر گرفته برای این پروژه اظهار کرد: اعتبار این پروژه 400 میلیارد تومان است که از این میزان 50 درصد سهم دولت و مابقی سهم مدیریت شهری کرمانشاه است.

*زمان اجرای پروژه منوریل کرمانشاه 42 ماه است

ساسانی زمان اجرای این پروژه را 42 ماه اعلام و تصریح کرد: اگر این پروژه را مدیریت کنیم بی‌تردید در زمان بهره‌برداری شاهد تحول در تمامی زمینه‌ها‌ی شهری به خصوص در بخش حمل و نقل، اقتصاد و اشتغال خواهیم بود.

سرپرست سازمان قطار شهری با اشاره به توان فنی و علمی سازمان نظام مهندسی استان گفت: ما در اجرای این پروژه نیازمند استفاده از توانایی‌های فنی نیروهای متخصص استان هستیم‌، لذا از بحث‌های دانشگاهی و کارگروهای تخصصی سازمان در این زمینه استقبال می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به تکنولوژی پیشرفته این پروژه در بخش مختلف مهندسی آماده آموزش نیروهای جوان و با استعداد استان هستیم.

*طول مسیر پروژه منوریل کرمانشاه 13 کیلومتر است

مدیر پروژه منوریل کرمانشاه نیز با تشریح جزئیات این پروژه گفت: طول مسیر پروژه منوریل کرمانشاه 13 کیلومتر است که 13 ایستگاه برای آن طراحی شده است.

محسن حیدریان با اشاره به انجام این پروژه در دو فاز اظهار کرد: فاز اول این پروژه از طاقبستان تا آزادی‌، و فاز دوم نیز از میدان آزادی تا میدان فرودسی است.

*قرارداد ناوگان این پروژه با یک شرکت کره‌جنوبی

حیدریان تصریح کرد: کار قرارداد ناوگان این پروژه با یک شرکت معتبر از کره‌جنوبی نهایی شده است.  

مدیر پروژه منو ریل کرمانشاه افزود: هیچ قطار شهری در کشور در مدت زمان 9 ماه از آغاز پروژه موفق به تعیین تکلیف و انجام قرارداد ناوگان نشده اما با همراهی قطار شهری کرمانشاه این اتفاق خوشایند که یک رکورد محسوب می‌شود برای پروژه منوریل کرمانشاه به وقوع پیوسته است.

در پایان این نشست هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی کرمانشاه هر یک با بیان نظرات و دید‌گاه‌های خود در بخش‌های مختلف در جهت اجرای هر چه بهتر این پروژه پرداختند.

انتهای پیام/خ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول