اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

تعداد پروژه‎های مهر ماندگار گلستان افزایش می‎یابد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: 36 عنوان طرح مهر ماندگار برای استان گلستان تعریف شده که تعداد پروژه‌های آنها به طور قطع بیشتر از این خواهد بود.

تعداد پروژه‎های مهر ماندگار گلستان افزایش می‎یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود در جلسه کمیته اطلاع‎رسانی ستاد راهبردی طرح‎های مهر ماندگار استان گلستان با اشاره به اهمیت پروژه‎های طرح مهر ماندگار برای اقتصاد استان اظهار داشت: ظرفیت‎های این پروژه‎ها باید به خوبی برای افکار عمومی اطلاع‎رسانی شود. 

وی اذعان داشت: اطلاع‎رسانی درست و به موقع می‎تواند مشکلات مربوط به اجرای پروژه‎ها را کاهش داده و موجب همسوئی مردم با مسئولان شود.

معاون عمرانی استاندار گلستان با بیان اینکه از این به بعد جلسات مربوط به پروژه‎های طرح مهرماندگار به صورت هفتگی در حوزه معاونت عمرانی استانداری گلستان برگزار می‎شود اضافه کرد: با توجه به حجم پروژه‎ها و اهمیت آنها در برخی از دستگاه‎های اجرایی نیز کمیته‎های ویژه‎ای تشکیل می‎شود.

 

دادبود افزود: در فضای اطلاع‎رسانی درست و شفاف باید سطح پروژه‎ها و عملکرد را بالا ببریم تا هم انگیزه مدیران و پیمانکاران برای ادامه کار افزایش یابد و هم مردم نسبت به خدمات نظام امیدوار شده و با مسئولان همراهی کنند.

معاون عمرانی استاندار گلستان با بیان اینکه پروژه‎های مهر ماندگار به پروژه‎هایی اطلاق می‎شود که حداکثر تا پایان خردادماه 1392 به بهره‎برداری برسد گفت: این پروژه‎ها با دو هدف طراحی شدند، یکی از اهداف این است که سال پایانی دولت دهم همراه با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم خواهد بود به منظور حفظ تحرک خدمت‎رسانی مسئولان اینگونه پروژه‎ها طراحی شدند.

دادبود افزود: هدف دیگر این است که دولت مصمم می‎باشد تا با اتمام پروژه‎های نیمه‎تمام، هم ظرفیت‎های جدیدی برای پروژه‎های جدید ایجاد کند و هم اینکه مسئولیت اجرای پروژه‎های نیمه‎تمام را بر عهده دولت یازدهم نگذارد.

وی اضافه کرد: در این طرح برخی از پروژه‎های مهمی که حدود 10 سال از آغاز عملیات اجرایی آنها می‎گذشت تا پایان خرداد 1392 به بهره‎برداری می‎رسد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول