اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی ساوجبلاغ خبر داد

اجرای 16 پروژه راه‌سازی در ساوجبلاغ

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در حال حاضر اجرای 16 پروژه مهم راه‌سازی در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

اجرای 16 پروژه راه‌سازی در ساوجبلاغ

علی بساطی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: یکی از مولفه‌های اصلی توسعه هر جامعه به ویژه در حوزه اقتصادی، وجود زیرساخت‌هایی مانند راه‌های ایمن است.

وی تصریح کرد: حوزه راه‌سازی از اصلی‌ترین بخش‌هایی است که ما در شهرستان ساوجبلاغ پیگیری می‌کنیم و در تلاش هستیم تا اصلاح هندسی و احداث راه‌های جدید، نیاز منطقه را برآورده کنیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه این شهرستان از موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای برخوردار است، گفت: حضور صنایع فعال و بخش‌های مربوط به کشاورزی و باغداری موجب شده که برای توسعه شهرستان ساوجبلاغ، احداث راه‌های جدید در اولویت قرار گیرد.

بساطی در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی برای تحقق این هدف در دستور کار قرار دارد؟ ادامه داد: ما در مجموع احداث و بهسازی 16 پروژه در حوزه راه‌سازی را طراحی کرده و عملیات اجرایی اکثر آنها آغاز شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد هشت پروژه مربوط به اصلاح هندسی، ترمیم آسفالت و بهسازی راه‌ها است که در دست اجرا قرار دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ عنوان کرد: همچنین عملیات عمرانی احداث یک راه جدید نیز با تامین اعتبار، انتخاب پیمانکار و فراهم شدن مقدمات کار، به زودی آغاز می‌شود.

بساطی متذکر شد: همچنین هفت پروژه دیگر در حوزه بهسازی راه‌ها با تصویب نهایی طرح در مرحله جذب اعتبار است که امیدواریم با همکاری دستگاه‌ها مسئول هر چه سریع‌تر عملیات عمرانی این پروژه‌ها نیز آغاز شود.

وی در پایان تاکید کرد: بودجه اجرا و تکمیل طرح‌های فوق از محل اعتبارات مالی و استانی تامین شده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول