اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

اجرای فاز دوم پروژه منوریل با مطالعات بیشتری صورت گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در اجرای فاز دوم پروژه منوریل کرمانشاه باید مطالعات بیشتری صورت گیرد.

اجرای فاز دوم پروژه منوریل با مطالعات بیشتری صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا مصری ظهر امروز در بازدید سه ساعته از سازمان قطار شهری اظهار کرد: پروژه منوریل کرمانشاه باید به‌طور دقیق و طبق برنامه پیش رود.

مصری با اشاره به روند پیشرفت فاز اول پروژه منوریل کرمانشاه ادامه داد: اجرای فاز اول این پروژه (حد فاصل میدان معلم تا میدان آزادی) باید طبق برنامه زمان‌بندی شده اجرا شود و به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: در اجرای فاز دوم (میدان آزادی تا میدان فردوسی) این پروژه باید مطالعات بیشتری صورت گیرد و در مطالعات دقیق باید تمامی جوانب و زوایای آن دیده شود.

مصری تاکید کرد: خیابان مدرس مرکز شهر کرمانشاه است و نباید ارزش خود را بر اثر اجرای این پروژه از دست دهد و باید برای حفظ جایگاه این خیابان تلاش شود.

گفتنی است، سعید ساسانی، سرپرست سازمان قطار شهری با تشریح جزئیات پروژه منوریل کرمانشاه، گزارشی از روند اجرای این پروژه ارائه کرد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول