اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش‌ها در تغییر استاندار قم ادامه دارد

روند اجرای پروژه‌های قم با تغییر استاندار به هم می‌ریزد

خبرگزاری فارس: یکی از فعالان سیاسی قم گفت: تغییر استاندار قم طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان را به تعویق انداخته و موجب تزلزل پروژه‌ها می‌شود.

روند اجرای پروژه‌های قم با تغییر استاندار به هم می‌ریزد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در دیدار اصناف استان با نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور امروز اصناف استان به دلیل حمایت از مواضع امام جمعه قم و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مورد تغییر استاندار قم بوده است و اصناف قصد تضعیف دولت را ندارند. 

وی با بیان اینکه حرکتی که امروز صورت گرفت کاملا خودجوش بود اضافه کرد: این حرکت سازماندهی نشده بوده و این دیدار با درخواست اصناف استان صورت گرفته است.  

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه بی‌اعتنایی صورت گرفته و عدم‌ اطلاع به نمایندگان مردم در شأن استان نبود تصریح کرد: قم دارای ویژگی خاص است و هر تغییری در رأس نماینده دولت باید به اطلاع نمایندگان مردم و ائمه جمعه رسانده شود که متاسفانه این اقدام صورت نگرفته است.     

لطفی با تاکید بر اینکه کشور در آستانه نیمه شعبان متوجه قم است تصحیح کرد: در این زمان و در پایان آخرین سال خدمتگذاری دولت تغییر استاندار قم شایسته نبود.

وی با اشاره به اینکه تغییر استاندار قم طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان را به تعویق انداخته و موجب تزلزل پروژه‌ها می‌شود خاطر نشان کرد: چنین تصمیم‌گیری در شأن مردم قم که در دفاع از انقلاب سابقه‌ای دیرینه دارند نیست.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول