اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بویین‌ زهرا اعلام کرد

استعداد‌یابی برنامه ویژه وزارت ورزش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین‌ زهرا گفت: استعداد‌یابی ورزشی از برنامه‌های ویژه و بسیار مهم وزارت ورزش و جوانان در سطح کلان جامعه است.

استعداد‌یابی برنامه ویژه وزارت ورزش

علیرضا حیدری بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مجموعه‌های ورزشی شهر شال در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا با اشاره به اینکه این شهرستان در زمینه توسعه ورزش‌های همگانی به جایگاه ویژه‌ای در سال‌های اخیر دست‌یافته است، اظهار کرد: همه شهروندان و مسئولان وظیفه دارند که در راستای اشاعه هر‌چه بیشتر امر مهم و حساس ورزش در جامعه تلاش کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه احادیث فراوانی پیرامون ضرورت تلاش و اهمیت به سلامت جسم و روان وجود دارد، اضافه کرد: پیشوایان دینی ما توجه ویژه‌ای را به این امر مهم داشته و همواره مردم را به تحرکت و نشاط تشویق و ترغیب می‌کردند.

وی با اشاره به لزوم حمایت ویژه مسئولان و دولت از توسعه و احیای ورزش‌های همگانی در شهر‌ها و نقاط مختلف سطح کشور تصریح کرد: هر‌چه قدر که دولت و نهاد‌های دیگر به ورزش‌های همگانی اهتمام ورزیده و به آن توجه کنند، قطعا در آینده شهر و جامعه با نشاط و رضایت‌بخش از لحاظ سلامت و تربیت جسم داریم.

رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان بویین‌زهرا حضور چشم‌گیر و با انگیزه جوانان و نوجوانان ایرانی در مسابقات مختلف ورزشی در سطح جهانی را نشانه عزم راسخ و بلند و جوانان برای سرافرازی و افتخارآفرینی در جهان دانست و تصریح کرد: امیدواریم که با حمایت و پشتیبانی ویژه مسئولان ورزشی از نخبگان ورزشی زمینه برای شکوفایی استعدا‌دهای ورزشی همه مردم و جوانان فراهم می‌شود.

حیدری با اشاره به تلاش‌ها و برنامه‌های انجام شده توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین‌ زهرا در دو سال گذشته پیرامون تشویق و حمایت از نخبه‌های ورزشی عنوان کرد: برپایی جلسات ویژه استعداد‌یابی، بازدید از مجموعه‌های ورزشی در بخش‌های مختلف شهرستان بویین‌زهرا و انتشار ویژه‌نامه‌های ورزشی در فصول مختلف سال از اهم برنامه‌های این اداره بوده که بسیار نیز مورد استقبال و رضایت شهروندان قرار گرفته است.

وی استعداد‌یابی ورزشی در نوجوانان و دانش‌آموزان در شرایط فعلی را یکی از برنامه‌های محوری و بسیار مهم وزارت ورزش و جوانان برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم که با تلاش سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها این مهم به صورت جدی‌تر پیگیری شده و امر سلامت هر‌چه بیشتر در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول