اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیرمرادی در گفت‌و‌گو با فارس

طرح استعدادیابی بدمینتون بانوان در قم اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم از اجرای طرح استعدادیابی نوجوانان و جوانان مستعد این رشته ورزشی در قم خبر داد.

طرح استعدادیابی بدمینتون بانوان در قم اجرا می‌شود

معصومه پیرمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: استعدادیابی و توجه به رده‌های سنی پایه که در واقع مهم‌ترین قدم در راه سازندگی آینده بدمینتون به شمار می‌رود، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت است.

وی تصریح کرد: این مهم به شدت و با جدیت مورد تاکید فدراسیون بدمینتون کشورمان و اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز قرار دارد که بتوانیم رشد و پیشرفت روزافزون این رشته ورزشی را از طریق سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه تقویت کنیم.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم ابراز داشت: برای این منظور دومین جلسه استعدادیابی بدمینتون بانوان برگزار شد که انتخاب 400 نونهال بدمینتون‌باز برای اردو‌های استعدادیابی یکی از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

وی با بیان اینکه دومین جلسه استعدادیابی بدمینتون بانوان در سال 91 در اصفهان برگزار شد اضافه کرد: در این جلسه که با حضور فریبا مددی نایب رئیس فدراسیون بدمینتون، فریبا جلالیان رئیس کمیته استعدادیابی بانوان و اعضای این کمیته برگزار شد نتایج تست استعدادیابی هیئت بدمینتون استان‌های سراسر کشور مورد بررسی قرار گرفت.

پیرمرادی خاطر نشان کرد: این تست توسط مربیان استعدادیاب فدراسیون بدمینتون از نونهالان مستعد این رشته در سراسرکشور تامین شده بود که با بررسی اعضای کمیته استعدادیابی، 400 بدمینتون‌باز نونهال از سراسر کشور برای حضور در اردوهای استعدادیابی که در هیئت‌های بدمینتون و زیر نظر فدراسیون برگزار خواهد شد انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه قم یکی از استان‌های فعال در امر استعدادیابی رشته ورزشی بدمینتون به شمار می‌رود، به دیگر استان‌های مجری طرح استعدادیابی بدمینتون کشور اشاره کرد و گفت: در مرحله بعدی نفرات برتر این اردو‌ها انتخاب شده و به اردوهای مرکزی فراخوانده می‌شوند.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، گیلان، همدان، یزد، گستان، قم، ایلام، قزوین، البرز، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و خرسان جنوبی استان‌هایی هستند که در این طرح حضور دارند.

وی در ادامه از حضور بدمینتون‌بازان مستعد در بخش دختران و بانوان در قم خبر داد و افزود: در سال‌های اخیر تمام اعزام‌هایی که به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور داشته‌ایم، با پشتوانه نیروهای بومی فعال در این رشته ورزشی بوده است که عناوین بسیار خوبی در رقابت‌های قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف برای بدمینتون و ورزش قم کسب کرده‌اند.

پیرمرادی یادآور شد: قم یکی از استان‌های دارای نماینده بدمینتون در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور نیز به شمار می‌رود که ان‌شاءالله بازی‌های ما در نیمه دوم سال برگزار می‌شود و با نفرات شاخص بومی برای کسب جواز صعود به لیگ برتر با حریفان رقابت می‌کنیم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول