اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت فدراسیون بدمینتون

طرح استعدادیابی بدمینتون در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدرس بدمینتون کشور گفت: مرحله اول طرح استعدادیابی بدمینتون در این استان با هیئت بدمینتون استانی بوده و در مرحله دوم و سوم با نظارت فدراسیون بدمینتون برگزار می‌شود.

طرح استعدادیابی بدمینتون در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

 زهره کامیاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار کرد: برای نخستین بار است که کلاس مربیگری درجه 3 بدمینتون بانوان در شهر چرام برگزار می‌شود.

کامیاب تصریح کرد: این کلاس مربیگری بدمینتون از اواسط هفته گذشته به صورت صبح و عصر در سالن چند منظوره شهر چرام آغاز و به مدت پنج روز نیز جریان دارد.

وی اضافه کرد: در این دوره تعداد 19 نفر از بانوان این رشته از شهرستان‌های گچساران، بهمئی، بویراحمد، کهگیلویه، باشت و نورآباد ممسنی حضور دارند.

مدرس اعزامی فدراسیون بدمینتون گفت: شرکت‌کنندگانی که در این کلاس شرکت کرده بودند با اطلاعات نوین این رشته ورزشی آشنا شده و سطح کمی و کیفی خود را به لحاظ فنی ارتقا بخشیدند.

این مدرس اعزامی فدراسیون بدمینتون ادامه داد: از شرکت‌کنندگان در کلاس مربیگری آزمون تئوری و عملی به عمل می‌آید تا شرکت‌کنندگان در صورت کسب امتیاز لازم از سوی فدراسیون بدمینتون کارت مربیگری درجه 3 دریافت کنند.

کامیاب از طرح استعدادیابی در این استان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ناظر فدراسیون در طرح استعدادیابی در استان کهگیلویه و بویراحمد هستم، مرحله اول این طرح با هیئت بدمینتون استان بوده و در مرحله دوم و سوم با نظارت ما و فدراسیون بدمینتون کشور برگزار می‌شود.

مدرس فدراسیون بدمینتون کشور گفت: با غربال و شناخت نفرات اصلی مستعدین، آن‌ها را به اردوهای آموزشی که برای بچه‌های با استعداد تدارک دیده‌ایم و در تهران و برخی شهرستان‌ها برگزار می‌شود خواهیم فرستاد و در این اردوها استعدادپروری می‌کنیم.

وی اقبال عمومی جوانان و نوجوانان به رشته بدمینتون در سطح کشور را خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: فدراسیون بدمینتون نیز در سراسر کشور از استعدادهای ناب این رشته ورزشی به وجوه مختلف حمایت می‌کند.

کامیاب وضعیت بدمینتون کشور در سطح منطقه را در حد خوب دانست و گفت: با سرمایه‌گذاری روی همین جوانان است که می‌توان در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله بدمینتون در سطوح مختلف بین‌المللی موفقیت کسب کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول