اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان خبر داد

راه‌اندازی کمیته استعدادیابی وزنه‌برداری برای نخستین بار در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: این هیئت به طور فعال و برای نخستین بار در سطح استان اصفهان، کمیته استعدادیابی خود را با همکاری اداره آموزش و پرورش اصفهان راه‌اندازی کرده است.

راه‌اندازی کمیته استعدادیابی وزنه‌برداری برای نخستین بار در اصفهان

مرتضی سیف‌زاده امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: کمیته استعدادیابی هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان و در چهار پایگاه قهرمانی در نظر گرفته شده است.

وی اشاره‌ای به برنامه‌های هیئت کوهنوردی استان اصفهان در تیرماه سال جاری کرد و اذعان داشت: در تاریخ ششم تیرماه رقابت‌های آمادگی وزنه‌برداران رده سنی نوجوانان و جوانان برای حضور در رقابت‌های المپیاد ورزشی ایرانیان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان ادامه داد: در تاریخ 16 تیرماه نیز رقابت‌های وزنه‌برداری نونهالان در دو رده سنی 10 و 11 سال و هم‌چنین 12 و 13 سال در ورزشگاه ملک‌شهر و به صورت آمادگی جسمانی و تکنیک‌های نمایش وزنه‌برداری برپا می‌شود.

وی زمان برگزاری رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی استان را در رده سنی نوجوانان در تاریخ 24 تیرماه عنوان کرد و اظهار داشت: در آخر تیرماه سال جاری و پیش از ماه مبارک رمضان اعزام وزنه‌برداران اصفهانی به رقابت‌های قهرمانی کشور از طرف هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول