اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان قم:

نابینایان قمی در 5 رشته ورزشی آموزش می‌بینند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم از برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزش پنج رشته ورزشی ویژه نابینایان در قم خبر داد.

نابینایان قمی در 5 رشته ورزشی آموزش می‌بینند

علیرضا کهندانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم در راستای جذب نابینایان و کم‌بینایان عزیز به ورزش، اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه نابینایان و کم‌بینایان در تابستان سال جاری کرده است.

وی ابراز داشت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم، این کلاس‌ها در قالب برنامه‌های ورزشی اوقات فراغت سال جاری در رشته‌های گلبال، شطرنج، پاورلیفتینگ، جودو و دو و میدانی در سالن ورزشی شهید طاهریان میدان آزادگان برگزار می‌شود.

دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم افزود: علاقمندان برای شرکت در کلاس‌های آموزشی از سنین 10 سال به بالا می‌توانند به دفتر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم در این سالن مراجعه کرده و یا با تلفن 6658706 تماس بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه با فعالیت در این تعداد رشته ورزشی، ورزشکاران نابینای قم در صورت حمایت و امکانات بیشتر استعداد بالقوه‌ای برای قهرمانی دارند، عنوان داشت: برای ایجاد تحول در فعالیت‌های این هیئت و پیشرفت در مسیر توسعه ورزش در بین اقشار نابینا و کم‌بینای استان تلاش خوبی در هیئت در حال انجام است و امیدوارم در آینده به نتایج خوب نیز دست پیدا کنیم.

کهندانی با اشاره به موفقیت‌های سال‌های اخیر ورزشکاران نابینا و کم‌بینا در مسابقات داخلی و برون مرزی یادآور شد: درخشش این ورزشکاران سرافراز در مسابقات داخلی و خارجی سبب ایجاد دلگرمی و امیدواری نسبت به تلاش در راستای توسعه ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان شده است.

دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌‌بینایان قم با اشاره به وضعیت فعلی ورزش در بین قشر نابینا و کم‌بینای قم تاکید کرد: وقتی گلبالیست‌های قمی در مسابقات بین‌المللی و قهرمانی کشور همواره صاحب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی بوده‌اند و ورزشکاران رشته‌های شطرنج و شنا و با تمام تلاش خود برای کسب افتخار فعالیت می‌کنند، وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود تا بتوانیم حداقل کار یعنی ایجاد فضای مناسب ورزشی را برای آنها انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه همکاری اداره کل ورزش و جوانان و بهزیستی برای توسعه ورزش نابینایان و کم‌بینایان قم چشمگیر بوده است تاکید کرد: این تلاش‌ها از یک‌سو موجب ایجاد فضای سالم روحی و جسمی برای این قشر محروم جامعه می‌شود و از سوی دیگر زمینه کسب افتخار در میادین معتبر ورزشی را فراهم می‌کند.

دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان قم تأکید کرد: یکی دیگر از اقدامات ما در زمینه توسعه ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان تلاش برای برقراری ارتباطی نزدیک با فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان بود که خوشبختانه تعاملات خوبی در این زمینه داریم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول