اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

مجتمع ورزشی الغدیر ساری به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان مجتمع فرهنگی ورزشی الغدیر ساری پیش از ظهر امروز به بهره‌برداری رسید.

مجتمع ورزشی الغدیر ساری به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، پیش‌از ظهر امروز مجتمع فرهنگی ورزشی الغدیر ساری با حضور دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، حجازی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران، علی بابایی کارنامی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران و حجت‌السلام حاج محمود نظری و سید جلال صالحی در ساری افتتاح شد.

مجتمع فرهنگی ورزشی الغدیر ساری در کمربندی شرقی ساری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینی 3 هزار متری با امکاناتی چون سالن فوتسال، سالن بدنسازی، زمین اسکیت، سالن ورزش‌های رزمی، سونا و جکوزی به همراه ماهی درمانی از امکانات موجود در این مجتمع است.

سیدعلی حجازی در افتتاح این مجتمع فرهنگی ورزشی به اهمیت ورزش در جامعه اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: وجود مجتمع‌های ورزشی در کشور به روحیه و توان جسمی جوانان ایرانی کمک شایانی می‌کند و از منظر اسلام نیز پیامبر اکرم (ص) ورزش را به مسلمانان توصیه کردند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران تصریح کرد: هدف از ورزش از دیدگاه اسلامی ساختن توان بدنی در کنار تعالی روحی و معنوی است که اسلام به شیوه‌های گوناگون آن تاکید فراوان دارد، از جمله آنها اسب‌سواری، تیراندازی، کوهنوردی، پیاده‌روی و شنا است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه اسلام به تمام ابعاد زندگی انسان نگاه ویژه‌ای دارد یکی از آن زمینه‌های مورد توجه، سلامت بدن انسان و روح اوست که مولی علی در دعای کمیل فرمود خدای اعضا و جوارح مرا قوی کن تا به خلق تو کمک کنم.

حجازی متذکر شد: با توجه به اینکه ورزش اهمیت بالایی را در سطح جهان به خود اختصاص داده، معضلات زیادی از جمله رفع بیماری‌های مزمن قلبی و عروقی خطرناک و مضر را برطرف می‌کند.

مدیرعامل همیاری شهرداری‌های مازندران جامعه ورزشی را پویا و پرتلاش دانست و اذعان داشت: در جامعه ورزشی اتحاد و همدلی برای کسب نتیجه تلاش و کوشش را می‌توان به خوبی احساس کرد که این خود مقدمه‌ای برای ساختن کشوری است.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول