اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

ملایر رتبه نخست اراضی استعدادیابی شده کشاورزی را کسب کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: شهرستان ملایر از نظر میزان اراضی استعدادیابی شده بخش کشاورزی رتبه نخست استان همدان را دارد.

ملایر رتبه نخست اراضی استعدادیابی شده کشاورزی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور عصر امروز در سیزدهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی در ملایر با بیان اینکه اراضی منابع طبیعی شهرستان در حال استعدادیابی است، اظهار داشت: تاکنون بسیاری از این اراضی استعدادیابی شده است.

وی از واگذاری 262 هکتار از اراضی ملی شهرستان ملایر به متقاضیان خبر داد و گفت: اراضی ملی استعدادیابی شده بخش کشاورزی ملایر به 4 هزار و 59 هکتار رسید.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه میزان اراضی ملی استعدادیابی شده تاکنون 2 هزار و 30 هکتار بود، گفت: 2 هزار و 29 هکتار به این مقدار اضافه شده است.

وی ابراز داشت: شهرستان ملایر از نظر اراضی ملی استعدادیابی شده در توسعه بخش کشاورزی در استان رتبه نخست را دارد و این نشان از توجه به بخش کشاورزی در ملایر و توانمندی‌های این شهرستان است.

خیریانپور در ادامه افزود: در 12 جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی ملایر، تاکنون 125 طرح با اشتغال 447 نفر به تصویب رسیده است.

فرماندار ملایر از تصویب 100 طرح دیگر در سیزدهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با این تعداد طرح تصویبی، طرح‌های مصوب به 225 طرح رسید.

وی در ادامه سخنانش از تصویب 269 هکتار از اراضی منابع طبیعی روستای پیرمشان به منظور کشت علوفه با نیاز 130 لیتر آب و عضویت 40 نفر خبر داد.

خیریانپور ابراز داشت : همچنین 837 هکتار از اراضی منابع طبیعی روستای "اسلام آباد" نیز برای شرکت تعاونی پردیس این روستا مورد تصویب قرار گرفته که زمینه ایجاد اشتغال برای 150 نفر را فراهم خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از ثبت‌نام 2 هزار و 359 متقاضی در سامانه سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملایر خبر داد.

فرماندار ملایر در ادامه از دور چهارم سفرهای استانی استاندار به شهرستان‌ها خبر داد و گفت: در این دور از سفرها که از ملایر شروع می‌شود استاندار همدان روز شنبه هفته آینده در شهرستان ملایر حضور پیدا می‌کند.

وی گفت: کارگروه‌های استان در این سفر در ملایر تشکیل می‌شود و یکی از کارگروه‌ها مربوط به کارگروه توسعه بخش کشاورزی است که فرصت مناسبی برای شهرستان ملایر در راستای رفع مشکلات خواهد بود.

انتهای پیام/‌ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول