اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ‌جوان

5 سالن ورزشی در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری از کلنگ‌زنی پنج سالن ورزشی در این استان خبر داد.

5 سالن ورزشی در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود شمسی‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت علی‌اکبر و روز‌ جوان اظهار داشت: ما باید تمام تلاش خودمان را برای هدایت‌ جوانان به مسیر انبیاء الهی خصوصا حضرت علی‌اکبر به کار بگیریم.

وی هویت‌بخشی به جوانان را یکی از مسئولیت‌های سنگین جامعه امروزی عنوان کرد و افزود: دشمن در جنگ نرم به دنبال تخریب هویت جوانان ما است.

شمسی‌پور با اشاره به برنامه‌های هفته‌ جوان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: اهدای ‌خون توسط هیئت‌های ورزشی این استان، حضور ورزشکاران در نماز جمعه، گفت‌وگو در صدا و سیما در خصوص وضعیت جوانان این استان، جشن بزرگ میلاد حضرت علی‌اکبر و دیدار با خانواده جوان‌ترین شهید استان چهارمحال و بختیاری از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته جوان در این استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تجلیل از 30 جوان برتر، عیادت از بیماران جوان در بیمارستان هاجر و جشن بزرگ هفته جوان که توسط همیاران سلامت در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های هفته جوان در این استان است.

شمسی‌پور گفت: تقدیر از مدیران جوان استان چهارمحال و بختیاری و مدیریت یک روزه جوانان در ادارات از برنامه‎‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته جوان در این استان است.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته جوان پنج سالن ورزشی در استان چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی می‌شود بیان داشت: این تعداد سالن در روستای دوازده امام اردل، دو سالن در شهرستان بروجن، سالن شهر نقنه و سالن باستانی شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی می‌شوند.

شمسی‌پور به ضرورت ساخت سالن دوومیدانی شهرستان بروجن تاکید کرد و افزود: این سالن از پروژه‌های مهر ماندگار استان چهارمحال و بختیاری محسوب می‌شود و در حال حاضر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی با بیان اینکه سالن‌ دوومیدانی شهرستان بروجن به 6 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیازمند است، گفت: در صورت تامین اعتبار لازم این پروژه تا بهمن‌ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری سرانه ورزشی در این استان را 22 سانتیمتر عنوان کرد و افزود: این در حالی است که میانگین سرانه ورزشی در کشور یک متر است.

وی ادامه داد: ما در تلاش هستیم که بتوانیم با برنامه‌ریزی ‌مناسب سرانه‌ ورزشی در این استان را به متوسط کشور نزدیک کنیم.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول