اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

مرسی زیر بار معاهده کمپ دیوید نرود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز گفت: محمد مرسی منتخب اسلامگرایان باید قدرت خود را مرهون جوانان مسلمان این کشور بداند و مبادا گول غرب را بخورد و زیر بار مفاد معاهده ننگین کمپ دیوید برود.

مرسی زیر بار معاهده کمپ دیوید نرود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله دکتر محسن حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بزرگ این شهر به سالروز آغاز تحریم‌ها علیه ایران اشاره کرد و گفت: هدف آمریکا از اعمال تحریم‌ها این است که ملت ایران را نظام و انقلابشان خسته کند اما ملت ثابت کرده است که همچنان مقاوم در صحنه پشتیبان دولت و نظام و انقلاب حضور آگاهانه دارد.

وی تصریح کرد: ملت ایران از تحریم‌ها به عنوان نردبانی برای ترقی و پیشرفت خود استفاده می‌کند و هول و هراسی از تحریم‌ها ندارد و اما این غرب است که با تحریم علیه ایران دچار مشکلات داخلی و بین المللی فراوان شده و در آتش تحریم‌ها فرو رفته و دود آن به چشم خودشان رفته است.

*جوانان ایرانی الگو هستند

خطیب جمعه اهواز همچنین با تبریک 11 شعبان سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) در سال 33 هجری قمری، گفت: امیدوارم جوانان ما با تأسی به سیره، منش و روش حضرت علی اکبر (ع) مسیر تکامل و خوشبختی را طی کنند و الگویی شفاف برای جوانان دیگر کشورهای اسلامی باشند.

حیدری افزود: اگر امروز جوانان مصری در میدان التحریر برای دفاع از خواسته‌ها و مطالبات به حق و تشکیل دولت اسلامی ایستاده‌اند، نتیجه الگوگیری از جوانان ایران اسلامی است.

وی یادآور شد: الگوی مقاومت، پایداری و ایستادگی و شهادت طلبی مردم مسلمان بحرین، جوانان ایرانی هستند که به امام جوان خود حضرت علی اکبر (ع) اقتدا کرده‌اند.

*اعتقاد به ولادت امام عصر، افتخار شیعه است

امام جمعه موقت اهواز همچنین با تبریک میلاد قائم آل محمد امام عصر (عج) به مستضعفان جهان و امت اسلامی، تصریح کرد: اعتقاد به ولادت آن امام جزو افتخارات شیعه است.

به گفته حیدری، اگر چه روایات شیعه و سنی همه بر مهدویت امام عصر (عج) صحه گذاشته و آن را قبول دارند اما برخی از مذهب سنی از ولادت آن امام اظهار بی‌خبری می‌کنند این در حالی است که شیعیان مفتخرند بدون حتی یک مخالف، وقوع ولادت آن حضرت را به رسمیت می‌شناسند.

*مرسی زیر بار معاهده کمپ دیوید نرود

خطیب جمعه اهواز به پیروزی اسلامگرایان در مصر در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: محمد مرسی منتخب اسلامگرایان باید قدرت خود را مرهون جوانان مسلمان این کشور بداند و مبادا گول غرب را بخورد و زیر بار مفاد معاهده ننگین کمپ دیوید برود.

حیدری تأکید کرد: مردمی که مرسی را به ریاست دولت اسلامی مصر رساندند هرگز نخواهند گذاشت پیمان ننگین کمپ دیوید بر آن‌ها تحمیل شود.

امام جمعه موقت اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات ترویستی در سوریه اشاره کرد و گفت: نیروهای انتحاری از عربستان به خاک سوریه وارد شده و قصد دارند مشکلات جدی برای این کشور ایجاد کنند.

وی همچنین به آغاز قیام‌های مردمی در کویت اشاره کرد و گفت: موج بیداری اسلامی در کشور همسایه‌مان در حوزه خلیج فارس (کویت) شکل گرفته و امیدواریم عاقبت خوشی را برای مردم این کشور رقم بزند.

انتهای پیام/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول