اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

استکبار با شهادت بهشتی اراده‌ها را مستحکم کرد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دشمن زبون و استکبار خوار شده با به شهادت رساندن انسان‌های برجسته‌ای همچون بهشتی اراده ملت ایران را در مقابله با استکبار جهانی مستحکم‌تر کرد.

استکبار با شهادت بهشتی اراده‌ها را مستحکم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور عصر امروز در جلسه هماهنگی همایش بزرگداشت شهدای هفتم تیر در اردبیل اظهار داشت: آمریکا و همدستان داخلی او و در رأس آن منافقان در آغازین روزهای پیروزی انقلاب کمر همت بستند تا این نظام را با ترورها و کودتاهای نافرجام به زانو درآورند اما غافل از این حقیقت که اسلام و مکتب غنی سیدالشهدا زنده و بالنده است.

وی تصریح کرد: هر چند انقلاب اسلامی در حیات طیبه خود با فراز و نشیب‌های مختلف مواجه بوده و گاه بها سنگینی را در حفظ و حراست از ارزش‌های الهی و معنوی پرداخت کرده است اما امروز همچنان مورد هجمه نظام کفر است که این بار با ابزار فرهنگی سعی می‌کند پایه‌های نظام اسلامی ما را لرزان کند.

نظرپور هفتم تیر را یکی از غمناک‌ترین و مظلوم‌ترین روزهای انقلاب اسلامی برشمرد و خاطر نشان کرد: در این فاجعه عظیم و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رسیدن آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانش آنهایی شرمنده و آشفته هستند که احساس می‌کردند بعد از این فاجعه شیرازه انقلاب اسلامی از هم فرو می‌پاشد.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: همان‌گونه که امام راحل شهدای هفتم تیر را عناصر خدوم و ابرار نامیدند اکنون نیز پس از گذشت 31 سال از شهادت این انسان‌های عاشق سیره همچنان کشور ما از خدمات شهید بهشتی متنعم است و در سایه قانون اساسی روز به روز به رشد و بالندگی خود می‌افزاید.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: هر چند شهیدان پرافتخار ایران اسلامی به ظاهر در کنار ما نیستند اما یاد و نام و روحشان تداوم‌بخش نهضت ارزشمداری است که همچنان اسباب عصبانیت دشمنان شده و آنها را به ذلت واقعی کشانده است.

به گزارش فارس، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل فاجعه هفتم تیر را در تاریخ مقاومت‌های اسلامی سراسر عبرت و روشنگری توصیف کرد و ادامه داد: فاجعه تروریستی که در هفتم تیر رخ داد فوران شراره‌های آتش کینه و عداوت منافقانی بود که احساس می‌کردند این انقلاب با چنین هجمه‌هایی تسلیم شده و وادار به سکوت می‌شود.

نظرپور از برگزاری مراسم گرامیداشت هفتم تیر با عنوان همایش تبیین اندیشه‌های شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر در اردبیل خبر داد و گفت: این برنامه فردا از ساعت 10 صبح در سالن ولایت سپاه استان اردبیل با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حمید روحانی مورخ انقلاب اسلامی و پژوهشگر برگزار می‌شود.

وی در پایان از آحاد افراد جامعه به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جامعه روحانیت، کسبه و بازاریان و عموم هموطنان خواست تا با حضور در این همایش اسباب شادی ارواح طیبه شهدا را فراهم آورند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول