اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا:

کرسی‌ آزاداندیشی موجب آشنایی با تفکرات دانشجویی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا گفت: برپایی کرسی‌های آزاد‌اندیشی شیوه‌ای ارزشمند برای آشنایی با تفکرات موافق و مخالف دانشجویی است.

کرسی‌ آزاداندیشی موجب آشنایی با تفکرات دانشجویی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی بعد از ظهر امروز در آستانه هفته جوان با جمعی از جوانان دانشجوی شهرستان بویین‌زهرا دیدار و در فضایی صمیمی با آنان به صحبت پرداخت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا  با بیان اینکه مسلمانان باید با اشاعه فرهنگ والای دینی در راستای نشر منویات قرآن کریم در جهان گام بردارند، اظهار کرد: شما جوانان و دانشجویان باید با علم و دانشی که کسب می‌کنید در عرصه افتخار‌آفرینی برای ملت عزیز ایران اسلامی گام برداشته و موجب سرافرازی دین مبین اسلام شوید.

عباسی افزود: امیدوارم که تبلیغ هر‌چه بیشتر و کیفی‌تر احکام و دستورات خداوند متعال ‌روی زمین و در بین انسان‌ها بتوانیم قدمی مؤثر و راه‌گشا در زمینه اشاعه فرهنگ قرآن کریم و دین مقدس اسلام برداریم و مایه خیر و برکت مسلمانان جهان شویم.

وی با اشاره به اینکه جوانان و دانشجویان امروز در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی آینده‌سازان موفق و ارزشمند جامعه هستند که وظیفه  سنگین مراقبت از دستاورد‌ها و ارزش‌های والای  اسلامی را بر عهده خود دارند، گفت: دشمنان با توطئه‌ها و نقشه‌هایی که تاکنون به مرحله اجرا در آورده‌اند به خوبی این مسئله را ثابت کرده‌اند که از توسعه و رشد علمی جوانان و نوجوانان سختکوش و ولایت‌مدار جمهوری اسلامی ایران خشمگین هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با سپاسگزاری از مسئولان و متولیان دانشگاه‌های کشور در راستای برنامه‌ریزی فراوان و خستگی‌ناپذیر برای اشاعه فرهنگ اسلامی در بین دانشجویان تصریح کرد: همان‌طور که استکبار و غرب امروز در صحنه جنگ نرم و شبیخون فرهنگی آرایش گرفته و مشغول طرح‌ریزی برای جوانان انقلابی کشور هستند دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی و به‌ویژه دانشگاه‌های کشور نیز موظف هستند که از تمام توان و ابزار خود برای مقابله با تهاجم ضد فرهنگی و ضد اسلامی دشمنان بهره برده و سبب تعالی و رشد هر‌چه بیشتر جوانان شوند.

عباسی با بیان اینکه لزوم تعامل هر‌چه بیشتر مسئولان دانشگاه‌ها با واحد‌های مختلف دانشجویی بسیار ضروری است و نقش اساسی در پیشبرد اهداف فرهنگی دارد، بیان کرد: دانشگاه‌ها محل بسیار مناسب و مطلوب در راستای طرح و اجرای انواع برنامه‌ها و فعالیت‌های مفید و ارزشمند هستند که مسئولان دانشگاه‌ها باید با تعامل گسترده‌تر با نهاد‌های دانشجویی به این مهم عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه اعتلای معنوی جوانان در جامعه اسلامی از برکات بسیار مهم انقلاب اسلامی و نیز  نشان‌دهنده انگیزه بسیار بالای جوانان کشور برای توسعه است، خاطر‌نشان کرد: همه باید برای پیشرفت و استقلال روز‌‌افزون ایران اسلامی تلاش کرده و از هیچ تلاش و کوششی نیز دریغ نکنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه لزوم برپایی محافل و کرسی‌های آزاد فکری و آزاد‌اندیشی در دانشگاه‌ها ضروری است، اظهار کرد: برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی یکی از بهترین شیوه‌ها برای آشنایی با تفکرات دانشجویی مخالف و موافق بوده در دانشگاه‌ها است که موجب می‌شود مسئولان و متولیان دانشگاه و نهاد‌های دیگر در جامعه توجه بیشتری به بیانات و اندیشه‌های دانشجو داشته باشند.

عباسی خاطر‌نشان کرد: دین مقدس اسلام به همه ما مسلمانان سفارش می‌کند که با الگوگیری از آموزه‌ها و ارزش‌های دینی زمینه را برای سعادت‌مندی هرچه بیشتر جوامع خود فراهم کنید، و امروز نیز ما باید با اثر بخش‌تر‌ کردن هر‌چه بیشتر برنامه‌های دینی در جامعه و برای جوانان و نوجوانان به این مهم جامعه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول