اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان و دانشجویان دانشگاه آزاد خرم‌آباد

کرسی آزاداندیشی با موضوع انتخابات لرستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولان و دانشجویان دانشگاه آزاد خرم‌آباد کرسی آزاداندیشی با موضوع انتخابات لرستان، قومیت‌گرایی یا اصلح‌گرایی در واحد خرم‌آباد برگزار شد.

کرسی آزاداندیشی با موضوع انتخابات لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان لرستان ظهر امروز در جلسه کرسی آزاداندیشی در خرم‌آباد، دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد را یکی از دانشگاه‌های پیشرو در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری این کرسی‌ها بالا بردن سطح فرهنگ سیاسی و اجتماعی دانشجویان به عنوان تأثیرگذارترین قشر جوان جامعه است.

حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان به برگزاری دومین مرحله انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی در کشور و در استان لرستان اشاره کرد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا با اجتناب از تعصبات بی‌مورد و با افزایش شور و شعور در جامعه به دنبال انتخاب فرد اصلح در فرایند انتخابات باشیم.

در ادامه رئیس هیئت نظارت و بازرسی استان لرستان به نتایج مثبت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی اشاره کرد و آن را از مهم‌ترین منویات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری دانست.

تیمور سپهوند اظهار داشت: مهم‌ترین و عمده‌ترین هدف مسئولان نظام با عنایت به فرمایش‌های مقام معظم رهبری ایجاد فضای سالم برای حضور همه گرایش‌های سیاسی است که اصول نظام و انقلاب اسلامی را قبول دارند.

وی حضور مردم ایران اسلامی به خصوص استان لرستان را در انتخابات حضوری قابل قبول و مایه مباهات دانست و یادآور شد: مراکز علمی، دانشگاهی و رسانه‌ها باید در جهت شرکت حداکثری مردم فعالانه عمل کنند تا بهترین و اصلح‌ترین فرد انتخاب شود.

در این کرسی موافقان و منتقدان با بیان نظرات خود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان لرستان کرسی آزاداندیشی با موضوع انتخابات لرستان، قومیت‌گرایی یا اصلح‌گرایی در دانشکده علوم پایه این واحد برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول