اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

برگزاری کرسی‎های آزاداندیشی قدم اول در هدایت‎گری است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: برگزاری کرسی‎های آزاداندیشی قدم اول در هدایت‎گری است.

برگزاری کرسی‎های آزاداندیشی قدم اول در هدایت‎گری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، جواد قناعت در جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان گلستان، با بیان اینکه دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم در 12 اسفند، حضوری گسترده در پای صندوق‎های رای خواهند داشت، اظهار داشت: در این روز برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با وجود امپراطوری‎های رسانه‎ای نظام جمهوری اسلامی توانست انقلاب اسلامی را به اقصی نقاط دنیا صادر کند، اذعان داشت: این امر نشان از موفقیت و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

قناعت با بیان اینکه کرسی‎های آزاداندیشی قدم اول در هدایت‎گری است، خواستار اجرا و برگزاری کرسی‎ها با محوریت مشخص شده و برگزاری انتخابات را فرصت مناسبی برای تمرین کرسی‎های آزاداندیشی دانست.

استاندار گلستان با بیان اینکه کرسی‎های آزاداندیشی به این معنا نیست که آزادی مطلق باید حاکم باشد خواستار تفکر سیستماتیک در ارائه گزارش و برنامه‎ها شده و با انتقاد از افراط و تفریط در برگزاری نشست‎ها، خواستار رعایت اعتدال در برگزاری کرسی‎ها شده و تاکید کرد در برگزاری کرسی‎های آزاداندیشی باید محورها و حدودها و مشخص و تعادل نیز رعایت شود.

وی در خصوص فعالیت‎های صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با بیان اینکه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان از مدیران موفق و کارآمد استان محسوب می‎شود از فعالیت‎های صورت گرفته در این واحد دانشگاهی ابراز رضایت کرد.

گفتنی است در حاشیه این جلسه طی بازدیدی از دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با ارائه گزارشی از پیشرفت فیزیکی پروژه‎های عمرانی در حال احداث دانشگاه، گزارشی از اطلاعات آموزشی، علمی فرهنگی، هنری، پژوهشی و ... دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به استاندار گلستان ارائه کرد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول