اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع "چرا کالای ایرانی مصرف کنیم"

کرسی آزاداندیشی در دانشگاه آزاد جیرفت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی جیرفت گفت: کرسی آزاداندیشی با موضوع «چرا باید کالای ایرانی مصرف کنیم» در دانشگاه آزاد واحد جیرفت برگزار می‌شود.

کرسی آزاداندیشی در دانشگاه آزاد جیرفت برگزار می‌شود

ناصر بهروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: هدف از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها عقلانی سازی فضای دانشگاه، افزایش بصیرت و تولید علم در دانشگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه کرسی‌های نظریه‌پردازی، ارائه نظریه علمی جدید و محصول مطالعه و پژوهش است، افزود: اجرایی کردن فرمان رهبر فرزانه انقلاب هدف اصلی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها است.

بهروز با اشاره به نحوه برگزاری این کرسی‌ها در دانشگاه تصریح کرد: موضوع کرسی از قبل مشخص و به اطلاع تمام دانشجویان می‌رسد و با فضاسازی و تبلغیات پیش از برگزاری هر جلسه مکان و موضوع‌های مورد بحث  بین تمام دانشجویان و اعضای مرتبط توزیع و ارسال می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت با بیان اینکه همچنین یک کرسی آزاداندیشی اواخر اردیبهشت ماه در دانشگاه جیرفت با موضوع «روابط دختر و پسر» برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نخستین سلسله از مباحث کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در محل سالن آمفی‌تئاتر این دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول