اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بویین‌زهرا:

کرسی‌های آزاداندیشی باید در دانشگاه‌ها نهادینه شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بویین‌زهرا برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها را ضروری برشمرد و بر نهادینه شدن این مهم در دانشگاه‌ها تأکید کرد.

کرسی‌های آزاداندیشی باید در دانشگاه‌ها نهادینه شود

رضا درزی مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با بیان اینکه برپایی اردو‌های جهادی در کشور نشان‌دهنده عزم و اراده مستحکم جوانان و دانشجویان در مسیر عزت و افتخار آفرینی در کشور است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی امروز به لطف محققان و نخبگان پر تلاش توانسته است تا حرف اول را در همه زمینه‌ها و عرصه‌های پیشرفت زده و اقتدار خویش را با قدرت تمام به رخ بیگانگان بکشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بویین‌زهرا افزود: می‌طلبد که مدیران و رؤسای نهاد‌های اجرایی در کشور همگرایی و همسویی جدی‌تری را با دانشجویان جهادگر و سخت‌کوشش داشته باشند.

وی با اشاره به دستاورد‌های حیرت‌انگیز و فراوان برپایی اردو‌های بسیج سازندگی در کشور تصریح کرد: جهادگران بسیجی امروز با بهره‌گیری از تخصص و ایمان و نیز تکیه بر توان داخلی موجب عظمت و وقار نظام اسلامی شده و استقلال کشور را تضمین می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بویین‌زهرا تلاش برای تحقق تمام اهداف و آرمان‌های جاودانه امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را در سرلوحه وظایف و برنامه‌های سازمان بسیج دانشجویی در کشور عنوان و تأکید کرد: دانشجویان بسیجی امروز در لباس علم و دانایی امتدادبخش ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و با هر پیشرفت و افتخارآفرینی پاسخی کوبنده و دندان‌شکن به ایادی کفر و استکبار جهانی می‌دهند.

درزی‌مقصودی با اشاره به نقش فرهنگ ناب اسلامی و سیره معصومان در پیشبرد ارزش‌های نظام اسلامی عنوان کرد: هر قدر که با برنامه‌ریزی و سعی بیشتر در عرصه مبارزه با فرهنگ‌های بیگانه جهاد کنیم به همان میزان نیز سلامت اخلاقی و دینی در جامعه تقویت می‌شود.

وی برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی فکری را بسیار مهم و اساسی دانست و بیان کرد: جوانان و دانشجویان پر نشاط در محیط دانشگاه‌ها باید بتوانند که در محیطی سالم و بدون دغدغه به بیان اندیشه‌ها، نظرات و افکار خویش پرداخته و موجب رشد و تعالی در کشور گردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بویین‌زهرا تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه مباحث معرفتی در دانشگاه‌ها را در سال‌های اخیر رضایت‌بخش توصیف و عنوان کرد: همه باید در راه عزت و اقتدار دین مقدس اسلام و اشاعه فرهنگ قرآن و اهل بیت در دانشگاه‌ها همت کرده و از هیچ کوششی فروگذار کنیم.

وی در خاتمه یادآور شد: بسیج دانشجویی از نظرات همه اساتید، دانشجویان و علما پیرامون برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها استقبال می‌کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول