اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع عفاف و دختران انقلاب صورت گرفت

برگزاری کرسی آزاداندیشی در پیام‌نور سنندج

خبرگزاری فارس: کرسی آزاد اندیشی با موضوع حجاب،عفاف و دختران انقلاب اسلامی به همت کارگروه مشاوران جوان استانداری امروز در دانشگاه پیام نور سنندج برگزار شد.

برگزاری کرسی آزاداندیشی در پیام‌نور سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مشاور جوان استاندار کردستان در جمع خبرنگاران حاضر در این نشست به بیان اهداف برگزاری کرسی آزاد اندیشی پرداخت و اظهار داشت: تبادل‌نظر بین دانشجویان و کارشناسان از جمله اهداف برگزاری این کرسی است.

آرمین نرگسی پاسخ به سوالات و دغدغه‌های دانشجویان، عمل به فرامین مقام معظم رهبری در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و ارتقای قدرت سخن‌وری در دانشجویان را از دیگر اهداف برگزاری این کرسی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: دستیابی و تعیین راه‌حل‌هایی برای آسیب‌های مدنظر و مطرح شده در این نشست از جمله نقاط برگزاری این کرسی است.

نرگسی خاطرنشان کرد: دانشجویان به عنوان قشر فرهنگی، آگاه و تاثیرگزار در جامعه اسلامی باید در همه حال پرسشگر بوده و مسائل مختلف کشور را به خوبی تجزیه و تحلیل کنند.

مشاور جوان استاندار کردستان گفت: از دانشجویان همه دانشگاه‌های استان برای شرکت در این کرسی دعوت کرده بودیم که به دلیل شرایط و وضعیت آب و هوایی تعدادی نتوانستند، حضور پیدا کنند.

نرگسی اظهار داشت: در این کرسی  پیشنهادات و سؤالات دانشجویان توسط کارشناسان بررسی می‌شود و در پایان هم به افرادی که نظرات سازنده‌ای را ارائه کنند، جوایزی اهدا می‌شود.

وی بیان داشت: به همت کارگروه مشاوران جوان استانداری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوعات مختلف و مورد علاقه دانشجویان و قشر جوان در سال آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول