اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آمل خبر داد

افزایش 2 برابری کرسی‌های آزاداندیشی در سال آینده

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان آمل گفت: تعداد کرسی‌های آزاداندیشی در سال آینده دو برابر می‌شود.

افزایش 2 برابری کرسی‌های آزاداندیشی در سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عبدالعلی اقدسی بعدازظهر امروز در کرسی آزاداندیشی دانشکده پرستاری و پیراپزشکی آمل درباره انتخابات با اعلام اینکه آمادگی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را در تمامی دانشگاه‌های آمل داریم، اظهار داشت: با وجود تاکیدات رهبری در این زمینه هنوز اقدام جدی صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه دستورالعمل این کرسی‌ها توسط وزارت علوم ابلاغ شده، افزود: هنوز دانشگاه‌های بسیاری به این موضوع نپرداخته‌اند.

اقدسی با اشاره به اینکه دانشجویان به شدت به دنبال مطالبات رهبری هستند، تصریح کرد: باید در برابر انتقاداتی که دانشجویان به ما دارند پاسخگو باشیم و بهترین پاسخگویی در همین کرسی‌های آزاداندیشی است.

این مسئول با اعلام اینکه هنوز نتوانستیم مواضع انتخاباتی را در کرسی‌های آزاداندیشی تبیین کنیم، بیان داشت: با وجود اینکه حجم کار بسیج دانشجویی در سال جاری زیاد بود، ولی مجموعا عملکرد آنها در این زمینه رضایت بخش نیست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آمل با بیان اینکه در سال جاری 60 کرسی آزاداندیشی برگزار شده، ادامه داد: برنامه‌ریزی کردیم این تعداد در سال آینده به 120 کرسی افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی باید کیفیت بحث‌ها مدنظر باشد، افزود: در سال آینده نقص‌های این کرسی‌ها برطرف می‌شود و دانشگاه‌ها باید به سمتی حرکت کنند که مطالبات رهبری را دنبال کنند.

این مسئول با اعلام اینکه اقتدار امروز نظام اسلامی در دنیا به اثبات رسیده، ادامه داد: امروز ما در موضع اقتدار هستیم و علنا تفکرات خود را در دنیا بیان می‌کنیم.

اقدسی با اشاره به اینکه برخی اقدامات در سال 88، شیرینی حضور مردم را به کام ملت تلخ کرد، اذعان داشت: امروز برخی جریان‌ها بازهم به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند و امروز همه ما موظف هستیم از توانایی خود برای حضور قشر خاکستری مردم در انتخابات استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی امروز به مشارکت 50 یا 60 نیاز دارد، متذکر شد: در حالی که امروز بسیاری نظرات خود را علنا بیان می‌کنند باید بتوانیم آرمان‌های امام و رهبری را در جامعه پیاده کنیم.

انتهای‌ پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول