اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

ظرفیت کرسی‌های آزاداندیشی در آستانه انتخابات فراموش شده است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ظرفیت کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های استان در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به فراموشی سپرده شده است.

ظرفیت کرسی‌های آزاداندیشی در آستانه انتخابات فراموش شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از دانشگاه پیام نور لرستان، حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی‌زاده در جمع اساتید شرکت کننده در طرح ضیافت دانشگاه پیام‌نور لرستان گفت: ظرفیت کرسی‌های آزاد‌اندیشی در زمینه فراهم کردن زمینه برای حضور پرشور و دشمن شکن دانشجویان و دانشگاهیان در انتخابات پیش‌رو در دانشگاه‌های استان مورد غفلت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: اساتید دانشگاه بی‌آن که نسبت به کاندیدایی خاص جانبداری کنند، اهمیت شرکت در انتخابات را برای دانشجویان تبیین کنند.

وی انتخابات مجلس نهم را آزمونی بزرگ برای ملت ایران و نظام دانست و گفت: غفلت از کرسی‌های آزاداندیشی که از مطالبات به حق رهبر معظم انقلاب است، تهدیدی است که نباید به سادگی از کنار آن بگذریم.

حجت الاسلام موسوی‌زاده با بیان اینکه دشمنان نظام با جنگ نرم اعتقادات جوانان را نشانه گرفته‌اند، تصریح کرد: هدف از برگزاری طرح ضیافت اساتید این است، که اساتید پس از شرکت در این طرح بتوانند با دانشجویان ارتباط برقرار کنند و تجربیات این طرح را به دانشجویان منتقل کنند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول