اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسینی در دیدار با مسئولان دانشگاه آزاد ابرکوه:

دانشگاه آزاد برای برپایی کرسی‌های آزاداندیشی اهتمام کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه گفت: کرسی آزاد دانشجویی با دستور کار مشخص، نیاز امروز دانشگاه‌هاست و دانشگاه آزاد اسلامی باید برای تشکیل آن تلاش کند.

دانشگاه آزاد برای برپایی کرسی‌های آزاداندیشی اهتمام کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه در دفتر امام جمعه اظهار داشت: ضرورت فعلی جامعه و نظام و انقلاب، توجه به منویات و فرامین مقام معظم رهبری است که سال‌هاست عناوین هر سال را به بخش اقتصادی معطوف داشته‌اند و امسال را هم به نام حمایت از کار، تولید و سرمایه ایرانی نام‌گذاری کرده‌اند.

وی افزود: در بُعد علمی و پژوهشی نیز می‌طلبد که با برگزاری همایشی در راستای تبیین اهداف، منویات و فرامین ایشان در نام‌گذاری این سال تلاش شود و امیدواریم که دانشگاه آزاد اسلامی هم‌چون گذشته در این راستا جلودار باشد.

حسینی هم‌چنین بر ضرورت تشکیل کرسی آزاد دانشجویی با هدف ارتقاء سطح معلومات دینی، علمی و سیاسی دانشجویان تأکید کرد و اظهار داشت: لازم است که در مدت باقی‌مانده سال تحصیلی، کرسی آزاد دانشجویی با دستور کار مشخص و استاد پاسخ‌گوی معین توسط دانشگاه آزاد اسلامی برقرار شود.

امام جمعه ابرکوه هم‌چنین خواستار حضور تمام وقت رئیس دانشگاه آزاد واحد ابرکوه برای ایفای نقش کامل‌تر مدیریتی خود شد، تنها در این صورت است که کارهای سنگین دانشگاه سامان عملی می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این دیدار با تقدیر از توجه امام جمعه شهرستان ابرکوه در راستای جهت‌بخشی به فعالیت‌های دانشگاه آزاد اظهار داشت: برای نخستین بار در سال 90 چهار رشته مهندسی برق و اقتصاد و انرژی و عمران و حقوق خصوصی که رشته‌ای پرطرفدار است، فعالیت خود را در این واحد دانشگاهی آغاز کرده است.

عباس علوی‌راد افزود: بیش از 100 دانشجوی کارشناسی ارشد در این رشته‌ها در شهرستان ابرکوه پذیرش شده‌اند.

وی یادآور شد: برگزاری نخستین همایش ملی توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه‌خشک یکی از برنامه‌های دانشگاه در سال جاری است و تاکنون 800 مقاله به این همایش ارسال شده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول