اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پیش‌گیری اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان:

آموزش پیش‌گیری از اعتیاد در گرو تامین اعتبار است

خبرگزاری فارس: معاون پیش‌گیری اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای سند جامع پیش‌گیری از اعتیاد و آموزش در این راستا برای اصفهان شد.

آموزش پیش‌گیری از اعتیاد در گرو تامین اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان مرضیه فرشاد عصر سه‌شنبه در همایش روز جهانی مواد مخدر اظهار داشت: شهر اصفهان دارای 100 محله است که 57 محله برای پیش‌گیری از اعتیاد زیر پوشش این نهاد قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بهترین برنامه‌های پیش‌گیری از اعتیاد در استان اصفهان اجرا شده است، افزود: 15 محله روستایی، 9 محیط کار و 76 مهدکودک برای آموزش‌های لازم برای پیش‌گیری از اعتیاد زیر پوشش این ارگان قرار گرفته است.

معاون پیش‌گیری اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان ادامه داد: در اواخر مهرماه سال جاری تعداد مهدهای کودک زیر پوشش این نهاد به 100 مهد می‌رسد.

وی با بیان اینکه آموزش‌های متعددی باید در این راستا به کودکان مهدکودکی ارائه شود، اضافه کرد: اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان این موضوع را در اولویت کاری خود قرار داده است.

فرشاد افزود: 59 مرکز ترک اعتیاد در استان اصفهان وجود دارد که 12 کمپ ترک اعتیاد برای آقایان و 12 کمپ ترک اعتیاد برای بانوان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه آمادگی مجوز 30 کمپ را داریم، افزود: درصدد تدوین سند ملی جامع پیش‌گیری از اعتیاد هستیم اما بعد از گذشت یک‌ سال و نیم اعتبارات آن اختصاص پیدا نکرده است.

معاون پیش‌گیری اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان خواستار اختصاص اعتبارات لازم این سند برای استان اصفهان شد و گفت: اجرای این سند سبب زیر پوشش قرار دادن 40 درصد از جمعیت استان برای آموزش‌های لازم پیش‌گیری از اعتیاد است.

وی با اشاره به راهبردهای جهانی برای پیش‌گیری از اعتیاد افزود: انتشار اطلاعات صحیح در این راستا به اقشار مختلف جامعه سبب برطرف شدن بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول