اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

تخصیص 75 میلیارد تومان اعتبار برای مبارزه با اعتیاد در گلستان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار گلستان گفت: برای مبارزه با اعتیاد 75 میلیارد تومان اعتبار به سازمان‌های مردم نهاد گلستان تخصیص یافته است.

تخصیص 75 میلیارد تومان اعتبار برای مبارزه با اعتیاد در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی بعد از ظهر امروز در همایش مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت:  امام خمینی (ره) انقلاب را به خاطر دو مؤلفه اعتلای کرامت انسانی و تحقق عدالت اجتماعی محقق ساخته که اعتیاد با هر دو مؤلفه مغایر است.

وی با اشاره به اینکه باید برای مبارزه با این آسیب اجتماعی گام‎های بلندی را برداریم خاطر نشان کرد: وقتی مسیر ما تأسی از ائمه طاهرین است مبارزه با این بلای خانمان‎سوز از اولویت‎های اصلی مسئولان نظام اسلامی باید قرار گیرد.

جمشیدی اذعان کرد: برای رسیدن به این مقصود در حوزه پیشگیری اقدامات ارزنده‌ای انجام شده است و با فرهنگ‎سازی، اطلاع‎رسانی و آگاهی عمومی به دنبال این هستیم تا مردم را با عوارض این بلای خانمان‎سوز آگاه کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان یادآور شد: در حوزه پیشگیری ماموریت داریم تا با همراه کردن خانواده‎ها و سازمان‎های اثرگذار همانند آموزش و پرورش، دانشگاه‎ها، بسیج و همه کسانی که با افکار مردم مرتبط هستند، بتوانیم در این مسیر مؤثر وارد عمل شویم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 6 هزار تن تریاک در افغانستان تولید می‎شود تصریح کرد: ما برای ریشه‎کنی اعتیاد تصمیم قاطع و جدی داریم و با استفاده از همه نیروهای انتظامی، قضایی و پزشکی و بهره‎برداری از همه نیروها تلاش داریم در این راستا در ردیف استان‎های برتر قرار گیریم.

جمشیدی با بیان اینکه همت چاره‎ساز است گفت: به همت نیروی انتظامی شاهد افزایش 40 درصدی کشفیات مواد مخدر بوده‎ایم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان بیان کرد: کلاس‎های آموزشی، همایش، نمایشگاه و همه اینها برای اطلاع‎رسانی در این حوزه مؤثر است و باید به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول